AndroidHealthClinic

Test injectie in jeugd

HUARGH

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
756
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
11%
Maat van mij heeft in zijn jeugd een test injectie gehad van de dokters wat uiteindelijk onnodig bleek te zijn. Nu claimt hij dat zijn huidige haargroei en libido specifiek hierdoor als gevolg heel aanwezig zijn (de injectie heeft jaren en jaren geleden plaatsgevonden). Kan dit waar zijn? Zal waarschijnlijk test-e geweest zijn maar dat weet ik natuurlijk niet zeker en hij ook niet.

1x test e?

Hoe oud was hij?

Ooit 1 spuit doet niks.

• Topic Starter Topic Starter
1x test e?

Hoe oud was hij?

Ooit 1 spuit doet niks.

Eenmalige spuit, hoogstwaarschijnlijk test-e maar dat weet ik niet zeker, dosering weet ik niet en weet ook niet hoe oud die precies was. Maar mijn redenering was dus ook 'ooit 1x een spuit gaat niets doen tenzij je 3 jaar bent ofzo'. Echter blijft hij volhouden dat dit wel het geval is en zegt hij dat zijn dokters het ook zeggen.

Wat boeit jou zijn libido en haargroei?

Maat van mij heeft in zijn jeugd een test injectie gehad van de dokters wat uiteindelijk onnodig bleek te zijn. Nu claimt hij dat zijn huidige haargroei en libido specifiek hierdoor als gevolg heel aanwezig zijn (de injectie heeft jaren en jaren geleden plaatsgevonden). Kan dit waar zijn? Zal waarschijnlijk test-e geweest zijn maar dat weet ik natuurlijk niet zeker en hij ook niet.

2 keer raden:

Die maat van je heeft veel haar en heeft zijn vrouw een paar keer bedrogen. Dat is nu uitgekomen en hij probeert de schuld daarvan af te schuiven op een testosteron injectie die hij jaren geleden gekregen heeft? :D

• Topic Starter Topic Starter
Wat boeit jou zijn libido en haargroei?

Wij hadden er een discussie over, ik claimde dat hij onzin sprak.

2 keer raden:

Die maat van je heeft veel haar en heeft zijn vrouw een paar keer bedrogen. Dat is nu uitgekomen en hij probeert de schuld daarvan af te schuiven op een testosteron injectie die hij jaren geleden gekregen heeft?

Nee die is gewoon foreveralone en zo normaal als maar kan zijn dus die zoekt gewoon iets wat hem speciaal maakt en ik probeer dat nu van hem af te nemen.

Wut? Is die kerel even oud als jij? Of een broekie van 18j?

1 injectie doet geen klote als je het mij vraagt is zo uit je lichaam ook al ben je klein onzin

haha wat een onzin, maat van mij was vrij klein in zijn jeugd en heeft 6jaar continu hg groeihormoon gekregen die heeft nu ook geen reuzachtige organen en is amper 1m75 geworden...dus wtf maak je je druk over 1 spuit testo :D

lol 1 spuit testo. Waarmee zijn die dokters eigenlijk bezig? :s

Wij hadden er een discussie over, ik claimde dat hij onzin sprak.

Nee die is gewoon foreveralone en zo normaal als maar kan zijn dus die zoekt gewoon iets wat hem speciaal maakt en ik probeer dat nu van hem af te nemen.

Dat je daar je energie aan wil verspillen

Denkt ie nu dat ie de hulk is? :roflol:

troll

big time troll 1x test doet zo ie zo niks

Terug
Naar boven