AndroidHealthClinic

test mast tren winstrol hcg

stefff0183

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
8%
Maandag begin ik mijn volgende kuur en die ziet er zo uit;

1-10 test e 500mg
1-10 mast e 400mg
1-8 tren e 200mg
1-6 winstrol 40mg
2-12 hcg 250iu 2 x per week
13-17 nolvadex 20mg

Kuurverleden;
Winstrol only 6 weken
Test e only 10 weken

Stats:
183
80kg
7 vp

Ik twijfel of dat ik 2x per week ga prikken of gewoon 5ml zet in me glutes.
Ook heb ik nog geen ervaring met tren vandaar dat ik het op 200mg wil proberen als het goed gaat up ik hem naar 400.

Mijn doel is om mijn vet op 7% te houden en hoop toch wel op 10 kilo:D:D

Advies en tips zijn welkom!

Hcg vanaf week 1 en 2 x 500 IU per week. Ik zou test 250 doen en 400 tren.

Lekkere kuur.

10 kilo gaat niet lukken maar je gaat hier wel wat mooie massa mee kunnen pakken! Logje?

• Topic Starter Topic Starter
Deze kuur is een aanrader van me leverancier dus ik hou het zoals ik het nu heb maar als de tren bevalt waarschijnlijk volgende keer 250 test en 400 tren, bedankt voor de tip.

Of ik een log ga maken weet ik nog niet heb weinig tijd:(

Gaat de tren op 200 wel wat doen?

Ja hoor.

Deze kuur is een aanrader van me leverancier dus ik hou het zoals ik het nu heb maar als de tren bevalt waarschijnlijk volgende keer 250 test en 400 tren, bedankt voor de tip.

Of ik een log ga maken weet ik nog niet heb weinig tijd:(

Gaat de tren op 200 wel wat doen?

Ja tren op 200 werkt ook zeker. Hcg wel 2 x 500 IU doen. 2 x 250 is doorgaans te weinig.

Lekker kuurtje wel, verhoudingen test/mast » tren zijn ook zoals ze horen te zijn. 200mg klinkt niet als heel veel, maar in deze combinatie prima zo.

Nu heb ik gister me gear binnen gehad en wist nog niet van welk merk het was. Nu blijkt het van Dna Pharma te zijn.
Ik lees er slechte verhalen over maar ook goede. Iemand ervaring met dna pharma?

Hoe kun je nou gear bestellen waarvan je niet weet welk merk je krijgt? :o
Het merk wat je noemt staat idd niet al te best aangeschreven..

Mijn dealer heeft precies de zelfde kuur en van precies het zelfde merk gedaan afgelopen jaar en hij ging als een beest. Dus ik dacht zal wel goed zitten. Maar lees ook genoeg goede verhalen over dit merk. Ga het gewoon proberen. Morgen beginnen:D

Mijn dealer heeft precies de zelfde kuur en van precies het zelfde merk gedaan afgelopen jaar en hij ging als een beest. Dus ik dacht zal wel goed zitten. Maar lees ook genoeg goede verhalen over dit merk. Ga het gewoon proberen. Morgen beginnen:D

Ja beste is gewoon zelf proberen en ondervinden. Al zou ik zelf niet zomaar iets bestellen op de gok :p

Nee die fout maak ik ook niet nog een keer ging er van uit dat het goed was al keek ik naar hem! Als het gewoon real is hoor je mij niet klagen!:D volgende keer toch maar weer test van genisis ging er goed op laatste keer!

Nee die fout maak ik ook niet nog een keer ging er van uit dat het goed was al keek ik naar hem! Als het gewoon real is hoor je mij niet klagen!:D volgende keer toch maar weer test van genisis ging er goed op laatste keer!

Nog zo'n "topmerk" :roflol:

Je mag overigens geen UG merken noemen hier bro.

Terug
Naar boven