Fitness Seller

Test mast voor 16 weken

Zeeuwse Boer

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m93
Massa
113kg
Vetpercentage
11%
Ik wil test e 375 per week en mast 375 per week zetten om in vet% te dalen.

Kan dit voor 16 weken? Iemand ervaring?

ik zou test500 en t3 doen

mast is nietecht een fatburner ofiets

• Topic Starter Topic Starter
ik zou test500 en t3 doen

mast is nietecht een fatburner ofiets

Op de een of andere manier wordt ik elke keer ziek van t3. Zwaar grieperig, pijn in gewrichten en rug, totaal geen energie meer. Als ik stop herstel ik weer.

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Beter 16 weken test 250
16weken tren 300

Om welke reden die verhouding?

Thnx alvast voor je post.

Op de een of andere manier wordt ik elke keer ziek van t3. Zwaar grieperig, pijn in gewrichten en rug, totaal geen energie meer. Als ik stop herstel ik weer.

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

dan zou ik idd voor 250test en een zooi tren gaan. de tren doet het werk, dan wel, de test is alleen om verder functioneel te blijven.

Jou voorstel in eerste instantie was al een lage dosis , dus ik ga er vanuit dat je laag wil doseren.

je wil cutten , maar niet met t3 dus dan zie ik optie om jou aan de tren E te zetten :)

Voeding 300kcal onder onderhoud test e & tren e (250/300) 12 weken knallen !!

Je kan ook de tren op 400 zetten.

Jou voorstel in eerste instantie was al een lage dosis , dus ik ga er vanuit dat je laag wil doseren.

je wil cutten , maar niet met t3 dus dan zie ik optie om jou aan de tren E te zetten :)

Voeding 300kcal onder onderhoud test e & tren e (250/300) 12 weken knallen !!

Je kan ook de tren op 400 zetten.

Ik wil alleen niet te veel massa pakken, heb je dat juist niet met tren?

Ik wil alleen niet te veel massa pakken, heb je dat juist niet met tren?

als je wil cutten kan je verder nog:

test500 doen en gewoon erg laag in je kcal gaan zitten

clen pakken, maar clen is rotzooi, en heeft echt een waslijst aan nare bijwerkingen

als je wil cutten kan je verder nog:

test500 doen en gewoon erg laag in je kcal gaan zitten

clen pakken, maar clen is rotzooi, en heeft echt een waslijst aan nare bijwerkingen

Sites met clen zijn verwaarloosbaar bij mij, ik doe nu cycle van 2 weken on, 2 off.
Tren heb ik al langer aan zitten denken, maar lees dus vaak over combi met mast in de cut.

Vandaar mast en test.

Nu toch weer tren in gedachten. Jullie maken het er niet makkelijker op:eek:

Sites met clen zijn verwaarloosbaar bij mij, ik doe nu cycle van 2 weken on, 2 off.
Tren heb ik al langer aan zitten denken, maar lees dus vaak over combi met mast in de cut.

Vandaar mast en test.

Nu toch weer tren in gedachten. Jullie maken het er niet makkelijker op:eek:

hehe, ik heb geen sides van t3, grappig hoe persoonlijk dat is,

mast komt pas tot zijn recht onder de 11%, en niet om nog van af te vallen, maar meer
de conditionering van de spieren.

tren is ook wel beter bij lagere vet%, maar tren helpt je wel het beste in deze situatie.

Als je stats kloppen zou ik eerst proberen 4% te cutten zonder gear.

Dan heb je in ieder geval nog iets aan je kuur.

Als je toch 16 wkn in gedachte hebt zou je ook voor test/primo kunnen gaan ...misschien wat winny erby.

Als je stats kloppen zou ik eerst proberen 4% te cutten zonder gear.

Dan heb je in ieder geval nog iets aan je kuur.

Als je toch 16 wkn in gedachte hebt zou je ook voor test/primo kunnen gaan ...misschien wat winny erby.

Ben nu reeds aan het cutten 1% weg, nog een aantal te gaan. Primo is een mooi middel, mijn stem wordt helemaal hees.... Ik ben vertegenwoordiger en moet wel kunnen blijven lullen....

Het is ook altijd wat ....:( winny vind ik heerlijk, kan alleen maar kort....

Ben nu reeds aan het cutten 1% weg, nog een aantal te gaan. Primo is een mooi middel, mijn stem wordt helemaal hees.... Ik ben vertegenwoordiger en moet wel kunnen blijven lullen....

Het is ook altijd wat ....:( winny vind ik heerlijk, kan alleen maar kort....

je stem word hees van primo?

Terug
Naar boven