AndroidHealthClinic

Test mast voor 16 weken

Primo als kickstart......hy is fyn:D

9 vials voor een minimum aan winst

waarom niet gewoon een keiharde cut op korte esters???
test p 50mg EOD
tren a 100mg EOD

...voor 8 tot 10 weken? eventueel met ECA ernaast en dagelijks flink aan de cardio

• Topic Starter Topic Starter
waarom niet gewoon een keiharde cut op korte esters???
test p 50mg EOD
tren a 100mg EOD

...voor 8 tot 10 weken? eventueel met ECA ernaast en dagelijks flink aan de cardio

Ik hoor al meerdere mensen over tren, ik denk dat ik dat maar ga doen. Ben er wel benieuwd naar.

Dan wordt het dus 8 weken op 100mg eod, zit 12ml in de vial. En test p erbij.
Ben benieuwd of ik zo'n tren kuchie ga krijgen :rolleyes:

Eca heb ik nog niet eerder gedaan. Wat zijn voordelen tov clen?

Tren-A elke dag zetten! EOD is achterhaald :)

Dat hoorde ik ook al over winny. Waarom is dat?
Zou je dan gewoon 100 ed zetten of 50?

stabielere bloedwaardes, dan zou ik gewoon alles ED zetten

Van clen kun je best wat vervelende bijwerkingen krijgen, heb er zelf geen ervaring mee maar lees het regelmatig; verhoogde harstslag, hartkloppingen, slapenloosheid, zenuwachtig gevoel / gejaagd gevoel. Echter heb ik dit ook wel ervaren met ECA en low carb. Klamme hadnjes en snel zweten.
Kijk anders eerst gewoon hoe je op de juice gaat, eventueel kun je altijd in de laatste fase nog clen of ECA toevoegen.

Eventueel mast p of proviron erbij en een AI of nolva achter de hand ivm gyno, als je gevoelig ervoor bent. Ook hCG zou niet verkeerd zijn tegen atrofie van je testes voor een beter herstel nadien.

bijvoorbeeld:
1-9 Test P 25mg ED
1-9 Mast P 50mg ED
1-8 Tren A 50mg ED
3-10 hCG 2x 500iu EW
10-13 Nolvadex 20mg ED

Dat hoorde ik ook al over winny. Waarom is dat?
Zou je dan gewoon 100 ed zetten of 50?

Ik zou dan gewoon met 75mg ed beginnen aangezien Tren-A meestal in 75mg per ml geleverd word. Bevalt het dan kun je altijd verhogen :)

Het voorstel van Isdera lijkt verschrikkelijk veel op mijn kuur :D Ook ik zou je dat aanraden ;)

Terug
Naar boven