XXL Nutrition

Test-only voor de 1ste keer?

ik heb nou al mijn 4 injectie gezet 200mg deca+250 Testo zou ik dan ook niet beter 200 mg deca+500 MG testo kunnen zetten ook mijn eerste kuur weeg ook boven de 100

Bravo2 zei:
ik heb nou al mijn 4 injectie gezet 200mg deca+250 Testo zou ik dan ook niet beter 200 mg deca+500 MG testo kunnen zetten ook mijn eerste kuur weeg ook boven de 100
Waarom zou je het niet doen? Bang dat je te hard groeit? ;)

Bravo2 zei:
Nee zou hem zo laten want je stackt hem nu met deca ,(dus geen only)mijn eerste kuur was ook het zelfde en sloeg in als een bom. succes...........

heb al naar dimi p geluisterd :P toch bedankt

ik zou voor 250 gaan. vergeet niet dat dit zijn eerste kuur is! Als je meteen 500 zet? wat moet je dan de volgende keer. Ik zou eerste 2 wk 500 zetten en vervolgens 250 afmaken. heb ik ook gedaan. beviel prima, ik moet er wel bij zeggen dat ik er ook wat di. bij gebruikte

En als het niet genoeg is dan zit je, gewoon 500 dus.

Mars zei:
En als het niet genoeg is dan zit je, gewoon 500 dus.
Psies! Ikzelf zou naast die reden ook om een andere reden lekker hoog inzetten:
Als je erg laag zit bijv 500mg test only, dan voel je er niks van (behalve wat opgepofte spieren na het trainen). Je zou bijna zweren dat het sla olie was dat je geinjecteerd heb!
Bij 750mg of hoger voel je (tenminste, in mijn geval) constant dat er wat door je aderen stroomt! :o
Hele dag geil, beetje gevoellige tepels, maar niks ergs etc etc
En juist dat allemaal motiveerd ONWIJS om jezus veel te eten en de volgende dag zo snel mogelijk weer naar de fitness te gaan ;)
Ook is het lekker om ff lekker te gaan roeren met je naald! Heb je 4 dagen een dikker reet, die je weer DIK motiveerd :D :D :D

Maargoed, voor de eerste keer is het nog wel ff goed zo :D

Terug
Naar boven