wanneer kan ik test enanth het beste in zetten, voor trainen, na trainen of op een rustdag?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
johankaas zei:laatste vraag,
ik ga 500 test ent in de week prikken samen met deca, kan ik het beter opsplitsen in 2 keer in de week?
valt mij ook echt op. Zal wel de tijd van het jaar zijn. volgende periode zal denk ik rond mei zijn als er weer zon komtdennis999 zei:ligt aan mij of komen er de laatste tijd een hoop onwetende?
weet van mezelf dat ik ook niet alles weet/wist maar dit soort dingen weten is toch echt basiskennis

Maar inderdaad, tegen de zomer heb je altijd wel een paar van die gastjes die ff willen kuren.NPC zei:Tijdens de training...betere pomp...meer groei
Good Luck!
D. zei:haha mannen. Dit is gewoon het hele jaar door hoor, onwetendheid kent geen seizoenenMaar inderdaad, tegen de zomer heb je altijd wel een paar van die gastjes die ff willen kuren.
Waarom reageren jullie hier niet op, echt een k*treactie:

NPC zei:Tijdens de training...betere pomp...meer groei
Good Luck!
inVorm zei:En er zijn kuurders die te bedonderd zijn om zelf research te doen![]()

dennis999 zei:vind t persoonlijk wel lekker om tren act een paar uur voor het trainen te zetten. maakt ook weinig uit maar placebo-effect is wel lekker![]()
NPC zei:Tijdens de training...betere pomp...meer groei
Good Luck!

flex170578Verkies zelf de in en out kuur voor je testosteronproduktie op zijn gat zit. En ja zei:![]()
jij bent echt lachen zeg, "kort kuren" met een enath ester
![]()
6kg in 3 weken, ja in je dromen! ooit gehoord van vocht zeker met dbol?
2kg spieren per week is zo goed als onmogelijk. en hoe kun je nou kort kuren met een ester met een halfwaardetijd van ongeveer 10 dagen?