MuscleMeat

test prik

maakt nie uit...

Maakt niet echt uit nee.

Tijdens de training...betere pomp...meer groei
Good Luck!

• Topic Starter Topic Starter
laatste vraag,

ik ga 500 test ent in de week prikken samen met deca, kan ik het beter opsplitsen in 2 keer in de week?

ik vind persoonlijk niet fijn als het word gezet op de dag dat ik benen train.

johankaas zei:
laatste vraag,
ik ga 500 test ent in de week prikken samen met deca, kan ik het beter opsplitsen in 2 keer in de week?

2x in de week; beter voor stabiele bloedwaardes.

ligt aan mij of komen er de laatste tijd een hoop onwetende?
weet van mezelf dat ik ook niet alles weet/wist maar dit soort dingen weten is toch echt basiskennis

dennis999 zei:
ligt aan mij of komen er de laatste tijd een hoop onwetende?
weet van mezelf dat ik ook niet alles weet/wist maar dit soort dingen weten is toch echt basiskennis
valt mij ook echt op. Zal wel de tijd van het jaar zijn. volgende periode zal denk ik rond mei zijn als er weer zon komt:D

haha mannen. Dit is gewoon het hele jaar door hoor, onwetendheid kent geen seizoenen ;) Maar inderdaad, tegen de zomer heb je altijd wel een paar van die gastjes die ff willen kuren.
Waarom reageren jullie hier niet op, echt een k*treactie:
NPC zei:
Good Luck!

vind t persoonlijk wel lekker om tren act een paar uur voor het trainen te zetten. maakt ook weinig uit maar placebo-effect is wel lekker;)

D. zei:
haha mannen. Dit is gewoon het hele jaar door hoor, onwetendheid kent geen seizoenen ;) Maar inderdaad, tegen de zomer heb je altijd wel een paar van die gastjes die ff willen kuren.
Waarom reageren jullie hier niet op, echt een k*treactie:

Er zijn imo zomerkuurders en winterkuurders:p

En er zijn kuurders die te bedonderd zijn om zelf research te doen;)

• Topic Starter Topic Starter
zoals jullie weten heb ik er nog KAAS van gegeten:booty:

dennis999 zei:
vind t persoonlijk wel lekker om tren act een paar uur voor het trainen te zetten. maakt ook weinig uit maar placebo-effect is wel lekker;)

Idd, het doet psychologisch voor mij ook een hoop als ik voor de training zet!

NPC zei:
Good Luck!

Huh hoe doe je dat.

Terwijl je een setje dumbbell drukken aan het doen bent'' Nou ff wachten moet mijn Test enanth nog ff zetten ben zo terug'' ??? :D

Ik zie hier niet echt het nut van in Test enanth is immers een langwerkende ester en begind pas na 2a3 weken te werken.

@ gurumaster:

Waar heb je gehoord dat test enanthate na 2 a 3w begint te werken? Je hoort dit hier zo vaak met lange esters. Ik verkies zelf korte kuren, naar wat ik hier lees kuurt iedereen hier minstens 12 a 18w. Verkies zelf de in en out kuur voor je testosteronproduktie op zijn gat zit. En ja, dat met een langwerkende ester als enanthaat (in combi met d-bol), gaat prima! 6 kilo in 3 weekjes!

flex170578Verkies zelf de in en out kuur voor je testosteronproduktie op zijn gat zit. En ja zei:
:D :D jij bent echt lachen zeg, "kort kuren" met een enath ester:D
6kg in 3 weken, ja in je dromen! ooit gehoord van vocht zeker met dbol?
2kg spieren per week is zo goed als onmogelijk. en hoe kun je nou kort kuren met een ester met een halfwaardetijd van ongeveer 10 dagen?

Terug
Naar boven