Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suat zei:Veel mensen denken alleen maar kg's. Ze maken geen onderscheid tussen VVM, vocht en vet. Komen ze aan denken ze dat ze goed bezig zijn.![]()

Misschien voor jou niet althans... En wat denk je soms? Dat als je 12 weken kuurt dat het dan geen water is dat je gewonnen hebt? Please ga gaan badmingtonnen ofzo 
gurumaster zei:Ik zie hier niet echt het nut van in Test enanth is immers een langwerkende ester en begind pas na 2a3 weken te werken.

flex170578 zei:@dennis999: Kuur jij maar lekker lang zodat je eigen testosteronproduktie lekker op zijn gat zit. Ik ken jongens genoeg die coïtusuele problemen hebben door te lang ononderbroken te kuren. Dus kuur maar lekker het hele jaar door...
En je hebt mss gelijk dat 6 kilo in 3w niet kanMisschien voor jou niet althans... En wat denk je soms? Dat als je 12 weken kuurt dat het dan geen water is dat je gewonnen hebt? Please ga gaan badmingtonnen ofzo
![]()

gurumaster zei:Huh hoe doe je dat.
Terwijl je een setje dumbbell drukken aan het doen bent'' Nou ff wachten moet mijn Test enanth nog ff zetten ben zo terug''![]()
Ik zie hier niet echt het nut van in Test enanth is immers een langwerkende ester en begind pas na 2a3 weken te werken.

dennis999 zei:![]()
jij bent echt lachen zeg, "kort kuren" met een enath ester
![]()
6kg in 3 weken, ja in je dromen! ooit gehoord van vocht zeker met dbol?
2kg spieren per week is zo goed als onmogelijk. en hoe kun je nou kort kuren met een ester met een halfwaardetijd van ongeveer 10 dagen?
ferry1 zei:

RobertHosper zei: