AndroidHealthClinic

test prik

Veel mensen denken alleen maar kg's. Ze maken geen onderscheid tussen VVM, vocht en vet. Komen ze aan denken ze dat ze goed bezig zijn. :rolleyes:

@dennis999: Kuur jij maar lekker lang zodat je eigen testosteronproduktie lekker op zijn gat zit. Ik ken jongens genoeg die coïtusuele problemen hebben door te lang ononderbroken te kuren. Dus kuur maar lekker het hele jaar door...

En je hebt mss gelijk dat 6 kilo in 3w niet kan :rolleyes: Misschien voor jou niet althans... En wat denk je soms? Dat als je 12 weken kuurt dat het dan geen water is dat je gewonnen hebt? Please ga gaan badmingtonnen ofzo :D

gurumaster zei:
Ik zie hier niet echt het nut van in Test enanth is immers een langwerkende ester en begind pas na 2a3 weken te werken.

Test Enanthaat begint direct te werken, je begint het wel maar te merken na 2 à 3 weken. ;)

Thnx voor de ondersteuning muscleboy... Wat ik hier soms allemaal lees man man...

flex170578 zei:
@dennis999: Kuur jij maar lekker lang zodat je eigen testosteronproduktie lekker op zijn gat zit. Ik ken jongens genoeg die coïtusuele problemen hebben door te lang ononderbroken te kuren. Dus kuur maar lekker het hele jaar door...
En je hebt mss gelijk dat 6 kilo in 3w niet kan :rolleyes: Misschien voor jou niet althans... En wat denk je soms? Dat als je 12 weken kuurt dat het dan geen water is dat je gewonnen hebt? Please ga gaan badmingtonnen ofzo :D

je praat poep jongen, ben wel benieuwd naar je stats. ik moet iets anders gaan doen? denk dat je nog een hoop kunt leren, jongetje:rolleyes:
maar ga maar lekker je gang, eigenlijk vind ik personen zoals jij alleen maar leed-vermaak!
post voor meer dus, vermaak mij en andere leden maar mooi gedurende de slechte herfst-dagen.

het werkt ook meteen, heb ik ook niet ontkend maar korte kuren met lange esters, hahahaha

@Dennis; Idd ;)

@Flex; Het is toch nergens voor nodig...de reactie die je erop geeft. Zo heb je je zelf er mee. Hij geeft alleen aan dat het vreemd is waar jij mee bezig bent, hij heeft gelijk ook. Met lange esters hoor je langdurig te kuren, wanneer je voor massa gaat moet je wel langer doorkuren (te denken aan 8/10/12wkn) om spier te kweken.

Je kunt iets van ong een 1kg aan spier max per week winnen. Je lichaam heeft er gewoon tijd voor nodig.

De jongens die coïtusuele problemen hebben, hebben vast en zeker niet verantwoord gekuurd, we zien hier elke dag rare kuur voorstellen langskomen waar wij van schrikken dus het ligt niet aan langdurig kuren maar aan jezelf.
Je zegt het zelf al, "ononderbroken" ;)

Een tip voor je: Als je nog info wil van je medeforumleden, behandel ze dan met respect, doe je dit niet, krijg je wat je geeft. ;)

Idd, dat dacht ik ook al Dennis, ik kwam van alleen dbol in 3 weken 5 kg in gewicht aan.

Ik zal het maar even ondersteunen wat ik zeg dan kunnen jullie dan nog zeggen of goed ik fout zit... Test zorgt voor onderdrukking van je eigen hormonale systeem, hoe langer je kuurt hoe meer de boel vast komt te zitten. Overigens heb ik het nadeel dat mijn receptoren niet meer reageren als ik lang kuur. Vandaar het korte kuren. Test enanthate werkt bij mij al na week 1 en zeer goed zelfs! Als de werking na 5-6 weken begint te minderen waarom zou ik er dan mee doorgaan? De test werkt nog even door na de laatste injectie maar vermidts ik ze de maandag van week 5 zet is het dus normaalgezien 3w later uitgewerkt, dan doe ik mijn nakuur.

kort kuren is op zich niets mis mee, maar doe je bv met tren act. test prop, test susp. orals. winnyinject, npp

zoals ji kuurt kuur je toch nog 8 weken?

@Dennis999

Ik ben het met je eens nu, de ester werkt nog 3 weken door dus eigenlijk zit ik wanneer ik de 5e week de maandag nog een injectie zet dus eigenlijk aan een kuur van 7 weken voor alles uit mijn bloed is. Waarom ik niet voor een korte ester kies? Simpel: Waarom zou ik dat doen als ik altijd goed gegaan ben op enanthate? Een bijreden is dat ik niet van prop hou (het geeft me geen enkel voordeel van een kortwerkende ester te pakken, ook niet dat het direct werkt of dat het meteen uit mijn bloed zou zijn) Dit is voor mij de beste manier en nee guys ik ben niet onervaren. Mijn excuses overigens dat ik daarnet wat op mijn paard zat. Mss teken dat mijn booltjes goed werken :D

No hard feelings ;)

@ Suat:

Wat je zegt van dat alleen over kilos denken zit wel wat waarheid in. Ik heb het geluk een hele snelle stofwisseling te hebben en eet dus bijlange niet als een bodybuilder (hier ga ik veel tegenwind op krijgen maar alle reakties zijn welkom) Eiwitten: matig, vetten: hoog, koolhydraten: ook hoog. Vetpercentage beweegt niet, heb nooit boven de 9 percent gezeten) enkel vochtretentie maar dat is onvermijdelijk als je met heftige androgenen bezig bent (met uitzondering tren). Ik ga af op ervaringen die ik heb opgedaan in de 11 jaar en half dat ik in de sport zit. Ik zie vaak jongens die het anders doen maar als voor mij lang kuren en te streng dieten tegenvalt probeer ik iets anders en als ik zie dat dat werkt dan blijf ik daar bij, ondanks dat anderen het "verkeerd" vinden...

"op je paard zitten"? wat is dat nou?
is al goed gab;)

@ dennis:

Is een uitdrukking in belgie voor jezelf wat te hebben laten gaan.

Maar ik hoor gewoon niet graag dat ik mijn zaken niet ken want dat is heus niet zo...

we hebben gewoon een iets andere opvatting over zaken. is verder geen probleem lijkt me

gurumaster zei:
Huh hoe doe je dat.
Terwijl je een setje dumbbell drukken aan het doen bent'' Nou ff wachten moet mijn Test enanth nog ff zetten ben zo terug'' ??? :D
Ik zie hier niet echt het nut van in Test enanth is immers een langwerkende ester en begind pas na 2a3 weken te werken.

kan ook wel als hij een supersupersuperset dumbbelldrukken heeft van 3 weken.:rolleyes:

Terug
Naar boven