AndroidHealthClinic

test prop+enanthate

Status
Niet open voor verdere reacties.

toxicusium

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Hi,

Is dit een goede beginnerskuur aangezien de spuit er veel bij aanwezig is? Of moet ik als kickstartertje dianabolkuur pakkem?
Ik zit nu 1 jaar bij sportschool met een prima voedings en goed traings schema. Nu weet ik dat er mensen zijn die tegen me zijn omdat ik nog maar jaartje op sportschool zit maar zit nu al 2 maand op zelfde gewicht. En verdiep me nu al 1 maand in aas.

Week 1-10 : 500 mg Test enanthate /EW (elke week)
Week 1-3 : 80 mg Test Proprionate /ED (elke dag)

Nakuur:
Week 13-15: Nolvadex wk 13: 40 mg ED, wk 14&15 20 mg ED.

Greetz

Stats: M 18j 1m74 64kg 5

:roflol:

Hi,

Is dit een goede beginnerskuur aangezien de spuit er veel bij aanwezig is? Of moet ik als kickstartertje dianabolkuur pakkem?
Ik zit nu 1 jaar bij sportschool met een prima voedings en goed traings schema. Nu weet ik dat er mensen zijn die tegen me zijn omdat ik nog maar jaartje op sportschool zit maar zit nu al 2 maand op zelfde gewicht. En verdiep me nu al 1 maand in aas.

Week 1-10 : 500 mg Test enanthate /EW (elke week)
Week 1-3 : 80 mg Test Proprionate /ED (elke dag)

Nakuur:
Week 13-15: Nolvadex wk 13: 40 mg ED, wk 14&15 20 mg ED.

Greetz

Ten eerste: je bent pas 18 en meer dan erover lezen hoef je voorlopig niet te doen

Ten tweede: als je na een jaar trainen al stil staat dan heb je die "i" nog niet eens gevonden, laat staat er puntjes op gezet te hebben!

Je kunt beter advies in de beginners sectie gaan zoeken omtrent training en voeding, je kan namelijk nog makkelijk gewicht pakken zonder aas.

ik zou cutten tot 3 je bent nu veel te dik voor AAS.

best je voedingshema eens posten.. in de juiste sectie wel.

en ik dacht dat ik al veel te licht was voor een cycle XD
jij hebt de zelfde stats als een maat van mij, en die lift 1x per week niet siriues .
hoelang train je al?

Ik woog ook 64kg toen ik begon. Binnen een jaar zat ik op 75kg. Nu 6 jaar later ben ik een beest :D

• Topic Starter Topic Starter
en ik dacht dat ik al veel te licht was voor een cycle XD
jij hebt de zelfde stats als een maat van mij, en die lift 1x per week niet siriues .
hoelang train je al?

ik train nu net 1 jaar zoals ik al zei. Ik ben qua opbouw heel slank zit in de familie :(

Ik verdiep me al 1 maand in aas en train al 1 jaar.:roflol:

Die dere malle jeugd toch..

Dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven