MuscleMeat

Test-Prop + Test-E Generic

10nus10

Novice
Waardering
0
Iemand ervaring met de lot. en exp? G2g?

Test Prop: (twee verschillende lot en exp)

Test E

uploadfromtaptalk1407775422586.jpg

uploadfromtaptalk1407775448302.jpg

uploadfromtaptalk1407775512323.jpg

43028 had ik een jaar geleden ook al bij mijn eerste kuur. Volgens mij wisselt GS erg weinig van batch nummers, vraag me af wat de toekomst is van GS aangezien je steeds minder ziet en die undercover in nederland aflevering heeft ze ook niet geholpen.

Maar verder wel gewoon goede kwaliteit.

43028 had ik een jaar geleden ook al bij mijn eerste kuur. Volgens mij wisselt GS erg weinig van batch nummers, vraag me af wat de toekomst is van GS aangezien je steeds minder ziet en die undercover in nederland aflevering heeft ze ook niet geholpen.

Maar verder wel gewoon goede kwaliteit.

want denk juist eerder positief gratis reclame voor je merk

want denk juist eerder positief gratis reclame voor je merk

Zat een hoofdleverancier in waar je altijd gewoon kon afhalen wat veel mensen deden, nu kan je door Alberto alleen maar nog via de post. Die man was zo geschrokken van Alberto dat hij helemaal gestopt is. Herkende hem ook gelijk terwijl ik hem maar paar keer in het echt heb gezien dus omgeving moet hem natuurlijk gelijk herkend hebben

Zat een hoofdleverancier in waar je altijd gewoon kon afhalen wat veel mensen deden, nu kan je door Alberto alleen maar nog via de post. Die man was zo geschrokken van Alberto dat hij helemaal gestopt is. Herkende hem ook gelijk terwijl ik hem maar paar keer in het echt heb gezien dus omgeving moet hem natuurlijk gelijk herkend hebben
oh heb hem ook paar keer ontmoet maar nu weet je toch dat het echt is en niet nep dus ophalen hoeft ook niet meer

Terug
Naar boven