AndroidHealthClinic

Test prop/winny

Die jongen wil prop zetten, dus waarom blijven jullie over test e ouwehoeren? Hij stelt een kuur voor, en jullie stellen een hele andere kuur voor. Daar heeft hij toch niks aan nu.

Kerel, jij hebt echt een grote mond... daar houden wij hier niet van...

Kerel, jij hebt echt een grote mond... daar houden wij hier niet van...

En nu?
:roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 14:46 ----------

Als ik een Volkswagen wil, en ik ga naar een Volkswagen dealer, dan zit ik niet te wachten op een manager die mij een Toyota aan wil smeren. Dat is toch precies hetzelfde als iemand die Prop wil nemen Enanthaat adviseren.

En nu?
:roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 14:46 ----------

Als ik een Volkswagen wil, en ik ga naar een Volkswagen dealer, dan zit ik niet te wachten op een manager die mij een Toyota aan wil smeren. Dat is toch precies hetzelfde als iemand die Prop wil nemen Enanthaat adviseren.

dat moet jij weten maar zo dwing je geen respect af ....

dat moet jij weten maar zo dwing je geen respect af ....

Je draait om mijn punt heen.

En verder slaap ik er niet minder om als ik jou respect niet krijg. ;) Ik kom hier niet om respect af te dwingen, jij wel? Ik wijs jou er alleen op dat de starter van dit topic geen testosteron enanthaat wil gebruiken, en je dat dus verder ook niet hoeft te adviseren. Hij heeft zelfs al prop in huis, dus wat heeft het nog voor zin?

En dan rest de vraag, waarom zou jij geen prop doen? Oké, korte esters moet je niet te lang nemen, maar denk je werkelijk dat de klap op je lichaam veel groter is bij 8 weken prop tegenover 6 weken prop?

Je draait om mijn punt heen.

En verder slaap ik er niet minder om als ik jou respect niet krijg. ;) Ik kom hier niet om respect af te dwingen, jij wel? Ik wijs jou er alleen op dat de starter van dit topic geen testosteron enanthaat wil gebruiken, en je dat dus verder ook niet hoeft te adviseren. Hij heeft zelfs al prop in huis, dus wat heeft het nog voor zin?

En dan rest de vraag, waarom zou jij geen prop doen? Oké, korte esters moet je niet te lang nemen, maar denk je werkelijk dat de klap op je lichaam veel groter is bij 8 weken prop tegenover 6 weken prop?

Maar hij combineert met BOLD, en wil daarmee frontloaden... Bold is uiterst lange ester...

maar kijk geef jij hier verder maar advies op dan... ik heb wel betere dingen te doen dan nutteloze discussies te voeren...

nee je hoeft zeker je slaap niet laten voor mij en ja ik vind dat je hier altijd wat respect mag krijgen, veel mensen hier zijn zo op de hoogte van de wetenschap en voor dit ben ik hier op het forum en die mensen krijgen respect van mij!

ik kom hier om bevindingen te delen en bij te leren op wetenschappelijk vlak...

En dan? Hoeveelheden? Waarom de bold maar 10 weken?
Lekker info zo voor die jongen

Test 1-14 500mg pw
Bold1-14 700mg pw
Winny 1-5 40mg pd
Hcg 2x250 pw
Nolva 17-20 20mg pd

dit zou idd de beste optie zijn... was even verward met die discusies hier... Bold werkt idd maar goed op 14W met min 600mg/W

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 15:18 ----------

Dat is prima, maar dan zou het beste advies dus zijn om de BOLD eruit te laten.

Nou we zijn er. ;) Fijne dag nog.

ik zou persoonlijk de bold eruit gooien als je met test prop gaat werken idd....enfin fijn te horen, voor u ook prettige dag ;)

• Topic Starter Topic Starter
Verklaar deze kuur eens, snap hem effe niet. FL van 600 bold, en nog meer niet.

Hallo,

Ik wil met deze kuur een lager vetpercentage behalen en eventueel een paar kilo pakken. De bold wil ik erbij hebben om meer eetlust te krijgen en dus nog meer te kunnen eten, ook zal deze de aanmaak van rode bloedlichaampjes bevorderen waardoor ik meer uithoudingsvermogen zal krijgen. Ik weet dat deze qua ester buiten de boot valt maar het zal toch moeten kunnen denk ik. Ik heb gekozen voor prop omdat me het een goed gevoel geeft acuut te kunnen stoppen bij eventuele side effects. Dit komt doordat ik nog niet weet hoe ik op test zal reageren. De bijwerkingen van bold zijn volgens de meeste vrij gering dus dat durf ik wel te wagen, zie ook de wiki/boldenone. Als het advies luidt de bold op 600mg te zetten is dat ook geen probleem. Verder wil ik mijn huidig voedingsschemadat ik al weer een aantal maanden in deze samenstelling gebruik doortrekken alleen moeten hier nog extra eiwitten aan toegevoegd worden. Ik weet nog niet exact hoe ik dit ga aanpassen, tips zijn welkom. Ik wil over een ruime maand beginnen met mijn kuur.

Zie bijlage voor mijn voeding.

Groeten

Bijlagen

Oké, dus geen FL met 600mg bold?

Daar heb je ook weinig aan, dat zou eerder 1200/1500mg moeten zijn.

Oké, dus geen FL met 600mg bold?

Daar heb je ook weinig aan, dat zou eerder 1200/1500mg moeten zijn.

Als het advies luidt, bold op 600 geen FL dan zal ik dat zeker in acht nemen. Op de wiki page had ik gelezen dat de bold tussen 300-400mg voldoende zou moeten zijn. Zoals ik al eerde heb geschreven heb ik er geen problemen mee de bold op 600mg te zetten, gaat immers in een moeite door. Denk je wel dat in deze stack mijn doel haalbaar is?

Groeten

Moet kunnen bbae, pas je voeding zo nodig aan. zit nu op een pc met waar ik je doc.x niet kan openen, maar er zijn meer mensen die daar antwoord op kunnen geven.

ga je een log bijhouden, dan kan er advies gegeven worden op je training en voeding indien je daar prijs op stelt.

Cheers,

Porter

Moet kunnen bbae, pas je voeding zo nodig aan. zit nu op een pc met waar ik je doc.x niet kan openen, maar er zijn meer mensen die daar antwoord op kunnen geven.

ga je een log bijhouden, dan kan er advies gegeven worden op je training en voeding indien je daar prijs op stelt.

Cheers,

Porter

Dankje,

Ik zal een log bijhouden, voor tips en aanvullingen sta ik zeker open.

Groet

Terug
Naar boven