XXL Nutrition

test tren kuurtje

Crysis

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m96
Massa
105kg
Vetpercentage
12%
Nou ben ik van plan om binnen kort aan een kuur te beginnen. Heb nog nooit tren gedaan dus graag wat advies.
Ik dacht aan week 1-10 test e 750 en week 1-8 tren e op 400 week 12-14 nakuur. Nu is mijn vraag tren mischien verhogen tot 600 scheelt dit veel in de gains en/of sides en wil eigenlijk nog iets op het einde van de kuur erbij pakken om er wat harder uit te komen. Graag jullie advies.

Nou ben ik van plan om binnen kort aan een kuur te beginnen. Heb nog nooit tren gedaan dus graag wat advies.
Ik dacht aan week 1-10 test e 750 en week 1-8 tren e op 400 week 12-14 nakuur. Nu is mijn vraag tren mischien verhogen tot 600 scheelt dit veel in de gains en/of sides en wil eigenlijk nog iets op het einde van de kuur erbij pakken om er wat harder uit te komen. Graag jullie advies.

Zou nakuur 1 week langer nemen en arofix ipv nolva

tren zou ik beginnen op 200mg als je ng nooit tren gehad hebt

ofwel proberen met de ace versie,is sneller uit je lichaam als de sides te erg

worden:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Zou ik dan heel mijn kuur inkorten tot een week of 6? Met prop en ace of wel test e met ace dan? En heb van meerdere mensen gehoord dat de sides van ace wat heftiger zijn. Moet wel zeggen ik heb tot zover met test deca totaal geen last van sides gehad op 1x na wat alleen wat acne was.

Zou ik dan heel mijn kuur inkorten tot een week of 6? Met prop en ace of wel test e met ace dan? En heb van meerdere mensen gehoord dat de sides van ace wat heftiger zijn. Moet wel zeggen ik heb tot zover met test deca totaal geen last van sides gehad op 1x na wat alleen wat acne was.

Je kunt met korte esters 8 weken kuren ofwel testE met trenace en als die bevalt kan je nog de trenE erbij zetten.

Ik zou een 8 weken kuur doen op test P& trenA of para.

Hmm het overwegen waard. Meer mensen ervaring met deze combi?

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 22:42 ----------

Ik bedoel het verschil tussen test e en tren e of test p tren a?

Zou em zo doen:

1-12 test e 750
1-10 tren e 400
1-4 test p 100eod
1-4 tren a 100eod

Als je de tren niet bevalt kan je er gelijk mee stoppen.

helemaal mee eens,nakuren met arofixen en klaar

Dit gaat hem waarschijnlijk worden door andere verplichtingen die anders voor problemen kunnen zorgen ben ik hier op uit gekomen.
week 1-10 test e 750
Week 1-8 tren e 400
Week 1-3 test prop 100 eod
week 1-3 tren ace 100 eod
Nakuur arofixen

Dit gaat hem waarschijnlijk worden door andere verplichtingen die anders voor problemen kunnen zorgen ben ik hier op uit gekomen.
week 1-10 test e 750
Week 1-8 tren e 400
Week 1-3 test prop 100 eod
week 1-3 tren ace 100 eod
Nakuur arofixen
persoonlijk zou ik hem verlengen naar 12 weken,maar prima kuurtje zo
succes

Hoeveelste kuur is dit als ik vragen mag?

Zou ook verlengen tot 12 test 10 tren

Dit word mijn 4e kuur. En de reden dat ik hem op 10 weken hou is omdat ik op oefening moet en daardoor niet uit kom.

Terug
Naar boven