MuscleMeat

Test/Tren/Tbol

Helias

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Hi,

Ga weer een log bijhouden
1-12 Test E 250
1-10 Tren E 500
1-4/6 Tbol 70mg e/d

Beginstats:
1.85
92kg
10%

Voeding: Zo'n 3600-3700kcal waarvan minstens 300gr eiwit. (veel biefstuk, vis, eieren, melk, whey, noten, rijst etc).

Ben afgelopen vrijdag (8-8) begonnen en m'n gewicht is met 0,5kg omhoog gegaan en zie er al wat harder uit.

(geen foto's ivm herkenbare tattoos)

In.
Succes man ziet er lekker uit die kuur.
zet je ook hcg ernaast?
En die t bol wat bedoel je daarnee wil je die naar 6 weken zetten of 4?

• Topic Starter Topic Starter
Leuk dat je volgt.
Ehm nee, voorheen ook niet gedaan en herstelde gewoon goed.
Tbol in eerste instantie 4 weken als kickstart maar mocht het erg goed bevallen dan doortrekken naar 6 weken.

Oke dan en wat zijn je doelen wat je wil gaan bereiken met deze kuur?

In! Succes!

Eet je niet te weinig? Heb ong dezelfde stats en moet 4100 calorieen eten om te cleanbulken

Gl en in.

Oke dan en wat zijn je doelen wat je wil gaan bereiken met deze kuur?

Cleanbulken en wat vet kwijtraken. Moet helemaal goed komen met de tren ;). Is niet mn eerste keer tren trouwens.

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Eet je niet te weinig? Heb ong dezelfde stats en moet 4100 calorieen eten om te cleanbulken

Ik kom redelijk snel aan, heb richting de 4000+ de neiging om in vet aan te komen. Mocht het te langzaam gaan kan ik ze uiteraard verhogen.

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

Thanks!

---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

Thnx:D

Morgen de 2e inject.
Gewicht is met 0,6kg omhoog en zie er wat harder uit en ben geloof ik wat vet(vooral bij m'n buik) kwijt.
Qua sides heb ik alleen nog last van het slecht slapen(lang wakker liggen, rare dromen en vroeg wakker).
Maar voel me goed en nu ff wachten tot alles begint te werken :P

ik volg! :)

In! Succes!

Eerste keer tren? Of vaker deze kuur gedaan.

Vanochtend de 2e injectie gezet en borst/triceps/front delts getraind.
Merk al dat het begint te werken en is echt weer heerlijk :P
Kan maar door blijven trainen en een enorme pomp in m'n borst gehad, zag na het trainen nog een uur lang aderen uitsteken.
Helaas slaap ik vrijwel iedere nacht slecht van de tren, maar dat zal na zo'n 4 weken wel minder zijn :)

Zit nu anderhalve week in de kuur en ben zo'n 2kg aangekomen en vetpercentage is omlaag gegaan. Gaat de goeie kant op:P
En van het slecht slapen heb ik niet echt last meer, begin steeds beter te slapen. Ook geen last van veel zweten 's nachts, alleen overdag bij inspanning.
Dit low test/high tren werkt een stuk beter voor me dan high test/low tren wat ik de vorige keer deed..

Vanochtend 3e injectie gezet en merk sinds vanmiddag dat m'n lichaamstemperatuur gestegen is. Ook volgens de thermometer. Tren begint dus op gang te komen! Heb verder geen last meer van slecht slapen en de trainingen zijn heerlijk. Gewicht 94,5

Borst, triceps en front delts getraind.
Chest press, bench press, decline dumbbell press, cable flys en incline press.
Skullcrushers, close grip bench, triceps rope pulldown
front barbell raise

Nog nooit zo'n sterke pomp gehad:D

Vanochtend de 4e injectie gezet dus de tren zal vanaf ongeveer nu volop gaan werken :D
Benen, traps en buik getraind

Update?

Altijd van die dooddoeners als er wordt gestopt met loggen....

Terug
Naar boven