XXL Nutrition

test tren...zweet me de tringgg

melvin1981

Competitive Bodybuilder
Waardering
69
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
7%
week 6(vandaag dus) 500test 600 tren E gezet...erg warm...helemaal rood...d8 dat ik van m'n stokje zou gaan...koorts achtig ... 1e oefening was m'n shirt al helemaal nat...daarna trok het wel 'n btje bij...maar voel me nog steeds niet helemaal lekker...
dat zweten kan van de tren komen...maar dat koorts gevoel???lijkt me sterk dat ik test flu krijg in week 6!
ga volgende week zowiezo weer op 400 tren zitten...zo ver was ik al...maar is het normaal om koorts tekrijgen van hoge dosis???had d8 ik alles wel gelezen...maar dit heb ik nog nooit gehoord!!!
heeft iemand dit ook wel eens gehad?

Misschien in een ader geinjecteerd ofzo ?

Nog nooit van gehoord.
Maar ja van die tren kan je wel alles verwachten :)

tren 600 erg herkenbaar..............tren is gewoon gif wahahahahaa.
Zou zeker niet hoger dan 400 gaan. Hoe zijn je kracht en pomp etc op 600?

Koorts gevoel en daadwerkelijk koorts zijn wel 2 aparte dingen kerel

Op 200mg ace EOD zweette ik wel snel maar totaal geen koorts gevoel hoor.

• Topic Starter Topic Starter
tren 600 erg herkenbaar..............tren is gewoon gif wahahahahaa.
Zou zeker niet hoger dan 400 gaan. Hoe zijn je kracht en pomp etc op 600?

Koorts gevoel en daadwerkelijk koorts zijn wel 2 aparte dingen kerel

dit is de 3e week dat ik tren in m'n stack heb...
1e 400 nog niets(logies)
2e 800(was iets uitgelopen en reken foutje gemaakt) 2,5kg erbij 1%vet er af...die ging best lekker dus... lekkere pomp en erg sterk!!!
3e 600 tja...moet nog blijken...maar kan je wel vertellen dat ik gister niet in de buurt ben gekomen bij m'n pr's...voelde me ook echt niet goed!!!

Wanneer ik tren combineer met iets waarvan ik bloat (veel test+ high carb dieet) dan zweet ik me echt kapot. gewoon alles nat. sokken shirts broek. abnormaal. en dan zit net de eerste oefening erop.

Zit nu op 1000mg tren EW + 250mg testEW+ 25mcg T3 ED. Volg normaal dieet en heb nergens last van. Met zero carbs en 2500mg testE zweet ik ook niet. Geen carbs en 250mcg T3 of 1200+mg DNP ED laat me ook niet zweten.

Carbs starten/verergeren het zweten ;)

• Topic Starter Topic Starter
was waarschijnlijk iets van btje grieperig...voel me nu super...loop te knalle als 'n malle!!!

Terug
Naar boven