Fitness Seller

test tren

remco123

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
he mensen ..

Ik zit nu een maandje goed aan een dieet.
ben op het moment 100 kg met 12,5% BF
Ik ben van plan om test/tren combi te gebruiken om lekker diep in men dieet te gaan zonder te veel spiermassa te verliezen.
En om droger en harder te worden..
(uiteraard moet ik dieeten en cardio doen... en dat doe ik ook zeker, maar gewoon te ondersteuning)

zou ik denken jullie met dit iets kunnen bereiken

1-6/8 test prop 100 mg eod
1-6/8 tren act 75 mg eod.

Graag reacties

Ligt enorm veel aan je stats kerel, maar de combi is ok!
Je kan hetzelfde bereiken met test e, maar dat is ieder voor zich.
De tren dus eod of ed, afhankelijk van je kuurverleden.

De combi is zeker goed, idd. Je kunt er eventueel nog winny aan toevoegen.

Als je het evt doortrekt naar de 8 weken, ga dan voor de test ent, zoals BigMaus zei, scheelt met prikken.(trust me I know)
Indien je BF nog een beetje weet te verlagen is Masteron ipv Winstrol ook een hele goede optie.
Heb het zelf ook gebruikt van GG,resultaat keihard...

• Topic Starter Topic Starter
kuur verleden is minimaal...
1x sust only en 1x test e met dbol...

goeie resultaten met test en sust op 500 en dbol op 30/40...

tren heb ik zoiezo staan.. 40 ml dus die gaat ik gebruiken en het lijkt me dat de test prop daar goed bij past om een lager bf dmv cardio en dieeten te bereiken..

de winstrol ja... ik wil niet nog meer prikken... misschien later..
pilletjes heb ik t helemaal niet op!! dus dat zoiezo niet meer..

mvg remco

k zou het zo houden brikmans;) en eventueel proviron erbij zetten en wat t3

remco123 zei:
he mensen ..

Ik zit nu een maandje goed aan een dieet.
ben op het moment 100 kg met 12,5% BF
Ik ben van plan om test/tren combi te gebruiken om lekker diep in men dieet te gaan zonder te veel spiermassa te verliezen.
En om droger en harder te worden..
(uiteraard moet ik dieeten en cardio doen... en dat doe ik ook zeker, maar gewoon te ondersteuning)

zou ik denken jullie met dit iets kunnen bereiken

1-6/8 test prop 100 mg eod
1-6/8 tren act 75 mg eod.

Graag reacties

Ga net hetzelfde doen over een periode van 6 weken, alleen doe ik er de eerste 3 weken winstrol bij en de laatste 3 weken masteron bij...

• Topic Starter Topic Starter
ik hou m denk bij de test en tren.. hoor vaak dat mensen toch wel lekker droog uit het kuur komen in combi met de voeding en cardio...
het gaat mij er om dat ik geen spieren verlies en dat ik er niet vetter van word met zo min mogelijk vocht..

Groet Remco

ik zou voor je intiele plan gaan, simpel en effectief, daarnaast heb je een bescheiden kuurverleden, en ga je zeer zeker knallen op de tren!

je zou evt. nog wat t3 ernaast kunnen nemen, ook omdat tren dit enigsinds onderdrukt!

remco123 zei:
het gaat mij er om dat ik geen spieren verlies en dat ik er niet vetter van word met zo min mogelijk vocht..

Groet Remco

vetter wordt je nooit met anabolen, dat komt door het bulken as verhogen juist je verbranding;)

Terug
Naar boven