Fitness Seller

Test verlagen

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Ik ben nu bezig met mijn clean bulk op:
1-12 test e 500 pw
1-12 tren a 100 ed

Daarvoor heb ik gecut op:
1-10 test e 250 pw
1-10 tren a 100 ed
1-10 mast p 50 ed
Dit met continu hcg erbij en ertussen een bridge van 6 weken op 250 test e pw

Ik voelde me in mijn cut veel beter qua sides. Ik kon mijn cardio deftig afwerken. Nu als ik naar de fitness fiets ben ik al buiten adem. Ik voel me opgeblazen. Ik heb wel mooie resultaten ondertussen. Ik zit nu in week 8 van mijn bulk en zou voor de laatste 4w terug naar 250 test e per week zakken. Low test high tren dus.
Ben gewoon eens benieuwd wat jullie bevindingen zijn voor het zakken tijdens een kuur.

Kan prima, of het ideaal is om zo te schommelen in je waardes.. Nee. Maar het zal je hooguit wat extra acné bezorgen, althans dat is het enige nadeel ervan dat ik heb ondervonden als ik de test verlaag op een test/tren cycle. Ik verkies wel echt low test/high tren. Want wat jij schrijft ondervind ik ook, hoe hoger de test, hoe zwaarder ik het heb. En dat komt met name door het feit dat je toch wat meer bloat op hogere test, ondanks de tren die erbij loopt. Dat brengt een hogere BP met zich mee (althans bij mij) en zorgt ervoor dat ik nog lomer en gaarder wordt. De ochtenden zijn dan helemaal niet te doen haha.

• Topic Starter Topic Starter
Kan prima, of het ideaal is om zo te schommelen in je waardes.. Nee. Maar het zal je hooguit wat extra acné bezorgen, althans dat is het enige nadeel ervan dat ik heb ondervonden als ik de test verlaag op een test/tren cycle. Ik verkies wel echt low test/high tren. Want wat jij schrijft ondervind ik ook, hoe hoger de test, hoe zwaarder ik het heb. En dat komt met name door het feit dat je toch wat meer bloat op hogere test, ondanks de tren die erbij loopt. Dat brengt een hogere BP met zich mee (althans bij mij) en zorgt ervoor dat ik nog lomer en gaarder wordt. De ochtenden zijn dan helemaal niet te doen haha.
Bedankt voor je antwoord. Ik vind het wel "zot" dat 250mg pw meer zo'n verschil voor mij uitmaakt. In mijn cut was dit wel in combinatie met low carbs. Maar vroeger tijdens een bulk naturel had ik dit gevoel met hoge carbs niet. Ik ben eens benieuwd hoe ik me binnen 2weken dan voel. Die acne neem ik er wel bij. Nu in examens en schoolvakantie zal in de zon zitten daar wel tegen helpen.
Trok bij jou die bloat weg na het verlagen?

Bloat is voornamelijk voeding, dus daar kun je ook een hoop mee bewerkstelligen!
Bij mij is bloat met een paar dagen weg zelfs..

Bloat is voornamelijk voeding, dus daar kun je ook een hoop mee bewerkstelligen!
Bij mij is bloat met een paar dagen weg zelfs..

True. Na een dagje waarin ik me uitleef op taart, brood en andere rommel loop ik op maandag echt als een idioot rond! :D Op dinsdag is dit alweer weggetrokken.

Terug
Naar boven