BigFil
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Vandaag de spulletjes ontvangen en helemaal klaar voor een nieuwe en derde kuur!!
Dit wordt em :
Kuur :
Week 2-4 Test Prop 100mg EOD
Week 1-13 500mg Test E (1 x prikken)
Week 10-14 Winny 50mg EOD
Nakuur :
Week 15-19 20mg Nolva
Week 15-18 + 25mg Liquid Aromasin
Extra's
Week 1-25 : Finastride 5 mg
1 x Multivitamine per dag
500mg Taurine per dag tegen rugspanning (had daar de vorige keer echt last van)
In bijlage kuurschema.xls die per dag aantoont wat te prikken en slikken.
Ook in bijlage een nieuw trainingschema en voedingschema. Misschien kan het handig zijn voor anderen ? (het werd gemaakt op een mac + gescant, dus geen virussen erin).
Het trainingsschema en voedingsschemazal ik in de loop van de kuur nog op punt zetten, maar lijkt me een goede startbasis.
Startgewicht : 88kg (vetpercentage niet zeker, Foto's gaan zeker volgen). Iedere maandag ga ik me wegen en zal het bijhouden in excell.
Qua training ga je geen deadlifts en squatten zien vrees ik, wegens herstel van 2 hernia's L4 en L5 (life's a b*ch).
Vandaag al de eerste ml'er gezet. Kon het echt niet laten. Eigenlijk ging ik pas volgende week maandag starten. Maar ja. Het was sterker dan mezelf
De test prop en de echte start van de kuur begint pas volgende week.
Zie het allemaal wreed goed zitten.
2 doelen :
1) Een goede 8kg droog op het einde van de rit zou ideaal zijn. Gezonde voeding en zwaar trainen dus.
2) Terug mijn oude levensstijl oppikken toen ik nog student was. Toen leefde ik echt spartaans qua voeding zonder junkfood en crap voeding. Was echt ripped. De laatste jaren zijn er slechte gewoontes ingekropen en dit moet eruit
edit : om 1 of andere reden (gebruik van firefox?) zie je niet meteen de bijlagen. Misschien kan een mod dit editen of me uitleggen hoe ik bijlagen kan laten verschijnen??
Dit wordt em :
Kuur :
Week 2-4 Test Prop 100mg EOD
Week 1-13 500mg Test E (1 x prikken)
Week 10-14 Winny 50mg EOD
Nakuur :
Week 15-19 20mg Nolva
Week 15-18 + 25mg Liquid Aromasin
Extra's
Week 1-25 : Finastride 5 mg
1 x Multivitamine per dag
500mg Taurine per dag tegen rugspanning (had daar de vorige keer echt last van)
In bijlage kuurschema.xls die per dag aantoont wat te prikken en slikken.
Ook in bijlage een nieuw trainingschema en voedingschema. Misschien kan het handig zijn voor anderen ? (het werd gemaakt op een mac + gescant, dus geen virussen erin).
Het trainingsschema en voedingsschemazal ik in de loop van de kuur nog op punt zetten, maar lijkt me een goede startbasis.
Startgewicht : 88kg (vetpercentage niet zeker, Foto's gaan zeker volgen). Iedere maandag ga ik me wegen en zal het bijhouden in excell.
Qua training ga je geen deadlifts en squatten zien vrees ik, wegens herstel van 2 hernia's L4 en L5 (life's a b*ch).
Vandaag al de eerste ml'er gezet. Kon het echt niet laten. Eigenlijk ging ik pas volgende week maandag starten. Maar ja. Het was sterker dan mezelf
De test prop en de echte start van de kuur begint pas volgende week.Zie het allemaal wreed goed zitten.
2 doelen :
1) Een goede 8kg droog op het einde van de rit zou ideaal zijn. Gezonde voeding en zwaar trainen dus.
2) Terug mijn oude levensstijl oppikken toen ik nog student was. Toen leefde ik echt spartaans qua voeding zonder junkfood en crap voeding. Was echt ripped. De laatste jaren zijn er slechte gewoontes ingekropen en dit moet eruit

edit : om 1 of andere reden (gebruik van firefox?) zie je niet meteen de bijlagen. Misschien kan een mod dit editen of me uitleggen hoe ik bijlagen kan laten verschijnen??
Bijlagen
Laatst bewerkt:

interessante discussie