AndroidHealthClinic

Test + Winny kuur : getting back in business kuur

BigFil

Dutch Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vandaag de spulletjes ontvangen en helemaal klaar voor een nieuwe en derde kuur!!

Dit wordt em :

Kuur :
Week 2-4 Test Prop 100mg EOD
Week 1-13 500mg Test E (1 x prikken)
Week 10-14 Winny 50mg EOD

Nakuur :
Week 15-19 20mg Nolva
Week 15-18 + 25mg Liquid Aromasin

Extra's
Week 1-25 : Finastride 5 mg
1 x Multivitamine per dag
500mg Taurine per dag tegen rugspanning (had daar de vorige keer echt last van)

In bijlage kuurschema.xls die per dag aantoont wat te prikken en slikken.
Ook in bijlage een nieuw trainingschema en voedingschema. Misschien kan het handig zijn voor anderen ? (het werd gemaakt op een mac + gescant, dus geen virussen erin).

Het trainingsschema en voedingsschemazal ik in de loop van de kuur nog op punt zetten, maar lijkt me een goede startbasis.

Startgewicht : 88kg (vetpercentage niet zeker, Foto's gaan zeker volgen). Iedere maandag ga ik me wegen en zal het bijhouden in excell.

Qua training ga je geen deadlifts en squatten zien vrees ik, wegens herstel van 2 hernia's L4 en L5 (life's a b*ch).

Vandaag al de eerste ml'er gezet. Kon het echt niet laten. Eigenlijk ging ik pas volgende week maandag starten. Maar ja. Het was sterker dan mezelf :) De test prop en de echte start van de kuur begint pas volgende week.

Zie het allemaal wreed goed zitten.

2 doelen :

1) Een goede 8kg droog op het einde van de rit zou ideaal zijn. Gezonde voeding en zwaar trainen dus.

2) Terug mijn oude levensstijl oppikken toen ik nog student was. Toen leefde ik echt spartaans qua voeding zonder junkfood en crap voeding. Was echt ripped. De laatste jaren zijn er slechte gewoontes ingekropen en dit moet eruit :)

edit : om 1 of andere reden (gebruik van firefox?) zie je niet meteen de bijlagen. Misschien kan een mod dit editen of me uitleggen hoe ik bijlagen kan laten verschijnen??

Bijlagen

Laatst bewerkt:
ziet er wel goed doordacht uit, ga deze volgen...
succes en hoop je bijlages in te kunnen zien...

Mis ik iets? Goed doordacht?

1-4 100mg eod Test Prop
1-13 500mg test pw
15-18 20mg nolva en 20mg aromasin pd

Niks bijzonders bedoel je maar dat hoeft ook niet

• Topic Starter Topic Starter
Daarom raar. Zou vanaf week 1 test prop erin doen, en 4 weken nolva/aro samen. Waarom 2 ml verdelen van een lange ester?

Zou vanaf week 1 test prop erin doen, en 4 weken nolva/aro samen. Waarom 2 ml verdelen van een lange ester?

Je hebt wel een punt om die 2ml samen te nemen, maar "men" zegt dat het beter is om 2 x per week 1 ml te prikken voor stabielere bloedwaarden.

Ik neem de eerste week geen test prop, omdat ik dit rustig wil opbouwen en geen test flu wil meemaken. Vorige keer gehad, en daarom deze keer eerste week test E, zodat mijn lichaam een week kan wennen vooraleer ik de test prop samen met de test E doe.

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Mooi, gaan er ook nog pic's komen?

komen er zeker aan!

Succes gozer, ziet er goed uit. Inderdaad prop vanaf wk1. Gaje volgen ;)

@BigFil
Of je nu 1x of 2x per week prikt met enth, dat ga je echt niet merken. Bloedwaarden zullen niet merkbaar stabieler zijn hoor. Gewoon 1x doen.

@BigFil
Of je nu 1x of 2x per week prikt met enth, dat ga je echt niet merken. Bloedwaarden zullen niet merkbaar stabieler zijn hoor. Gewoon 1x doen.

Dit is onjuist.

2x in de week injecteren is beter.
Bij 1 keer in de week injecteren ontstaat er een piek na 24 uur, maar er is een tweede lagere piek na 60 uur. Vanaf dat punt is er een gestage daling.

Zoiets als:

24 uur --- 13 ng / ml
34 uur --- 9 ng / ml
60 uur --- 12 ng / ml
120 uur --- 8 ng / ml

Daarom is 1x in de week zetten niet echt de meest verstandigste methode.

Oh my god wat een absolute onzin.
Gister met de endo een grafiek bekeken en de toediening geeft de MEESTE piek en is het gevaarlijkst voor de hypo.

2x deze piek geven geeft MEER swings en is zelfs onderdrukender. Oestrogeen zorgt voor onderdrukking MAAR je injects delen ook een tik uit.

Oestrogeen / cutback op FSH
injectiepiek/ cutback op fsh

piekstijgingen komen door toediening. Middelen zijn ontwikkeld om piekwaardes te vermijden. Daarom is zelfs sustanon TOTAAL ongeschikt middel, als bijv iets als trt.

Die esters zijn niet voor niets zo gemaakt. Propionaat, enanthate, cypionathe, heptylate, undeconate.

Gewoon 1x pw goede bloedwaardes, en scheelt ook 1x zetten.

Laatst bewerkt:
Testosteron Enanthate
Gebaseert op 500mg/w.

Dosering: 214,3mg
Half-life: 7 dagen
Doseringsfrequentie: Elke 3 dagen
Kuurlengte: 49 dagen

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dosering: 500,0mg
Half-life: 7 dagen
Doseringsfrequentie: Elke 7 dagen
Kuurlengte: 49 dagen

[afbeelding niet meer beschikbaar]

2x in de week is veel en veel stabieler.

Laatst bewerkt:
SnuffSann
In die grafiek zie ik je tweede piek ook niet terug.

SnuffSann
In die grafiek zie ik je tweede piek ook niet terug.

Zie je ook niet in die grafieken.
Wat ik met ze probeer duidelijk te maken is dat 2x in de week zetten gewoon verstandiger is.

Zal eens kijken of ik over jou vraag wat meer kan vinden.

Gewoon lekker 3-4 x per week zetten,is NOG beter
Idioterie,gewoon telkens je hypo een opneuker geven is natuurlijk totaal onbelangrijk,wat misschien een lichaam wat al in een sterk androgeen/anabool toestand verkeerd..NOG anaboler maken . Waanzin.

:popcorn: interessante discussie;)

Kleine update :

Gisteren meteen terug 1ml/250mg gezet, en vanaf volgende week prik ik 1xper week 500mg Test E.

Deze ochtend wakker geworden om 3:30, en zo fris als een vink. Absoluut niet mijn gewoonte. De Test E begint nu toch al zijn lichte effecten te hebben. Net benen training achter de rug gehad en het ging best lekker ondanks het gebrek aan slaap.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven