XXL Nutrition

Test + Winny kuur : getting back in business kuur

• Topic Starter Topic Starter
De Test E is perfect pijnloos en zoals altijd een fijn product om te gebruiken. Gisteren op 1 november echter de test prop gezet in de ochtend.

Heel de dag voel ik me goed. Maar, opeens van 20:00 komt de test flu op. Verschrikkelijk gevoel. Zweten en toch koud hebben. En dan begint die prop in mijn achterwerk ook nog pijn te doen. Het is nu ochtend, en enkel de hoofdpijn bestaat nog. Zucht. Wat doen wij onszelf toch aan ? :P

je moet er wat voor overhebben;)

gaat het al beter?

je moet er wat voor overhebben;)

gaat het al beter?

Eerlijk gezegd laat ik die prop eruit. Gewoonweg te pijnlijk. nu nog altijd een pijnlijke bult, en het is ondertussen al een tijdje geleden.

In een vakantieperiode kan ik het ervoor over hebben, maar professioneel gezien moet ik echter kunnen zitten, en dat is met deze lading prop niet meteen mogelijk. Ik heb echter in het verleden prop geprikt zonder noemenswaardige problemen, maar deze batch van GS is van een ander pijnniveau. Jammer, want ik heb 3 leuke vials hiervan liggen.

Ik ben ook benieuwd wat dit met je zal doen

Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd laat ik die prop eruit. Gewoonweg te pijnlijk. nu nog altijd een pijnlijke bult, en het is ondertussen al een tijdje geleden.

In een vakantieperiode kan ik het ervoor over hebben, maar professioneel gezien moet ik echter kunnen zitten, en dat is met deze lading prop niet meteen mogelijk. Ik heb echter in het verleden prop geprikt zonder noemenswaardige problemen, maar deze batch van GS is van een ander pijnniveau. Jammer, want ik heb 3 leuke vials hiervan liggen.

okee dan kerel nou die test-e zal er toch ook vanzelf een keertje inhakken;)

hoe gaathet hier? update!;)

hey kerel gebeurt hier nog wat?;)

Kleine update : Ik zit ondertussen in week 4

- Gewicht is ondertussen al van 88kg naar 91.5kg.

- De test prop uit de kuur laten nemen, en1000mg frontload test E erbij. Net zoals de vorige keer voel ik het pas echt werken in week 4. Grappige is dat in week 3 de vrijdag het "gewoon" was, maar in week 4 op de maandag knalde het gewoon in.

Slapen gaat slechter, maar het trainen en zweten gaan als een trein !

- Vochttoename valt super mee door de 50mg provrion ED.

- volgende week post ik het voedingschema.

Wel begin ik serieus te twijfelen of ik als kuur misschien niet beter 750mg test E neem ipv 500mg. Het is de derde kuur, waardoor ik geneigd ben om 750mg te nemen, maaar het is wel sinds 2007 geleden. Dus misschien toch de 500mg?? Iemand een mening hierover??

Bestel anders melatonine om beter (in) te slapen. :)

Ik zou het op 500mg laten, maar je kan natuurlijk uppen naar 750mg, helemaal aan jou. Maar gaat toch lekker zo ;)?

Ondertussen zit ik in begin week 6 en het gewicht staat op 94.5kg. Door de proviron is er weinig vochttoename, want zelfs de trouwring spant niet bijzonder meer dan voor de kuur.

Het valt niet op, maar ik zie toch dat er een lichte vettoename is. In de bulk met 500mg test zal dat wel niet te vermijden zijn. Diet is heel gezond, met slechts 1 x per week een junkmaaltijd. Ik heb een aparte traingingsfrigo en iedere week eet ik die weer leeg. Zit voornamelijk diepvriesmaaltijden vis in, gerookte zalm, massa's cottage cheese, mozarella cheese, en bovenop de frigo staat fier een grote doos met proteine poeder erin.

Training gaat goed, maar heb een paar trainingsdagen moeten missen door het werk.

Het is wel fijn op test te zijn :) Ik zou echt wel graag for ever op 250mg test e willen gaan eerlijk gezegd. Durf het niet, maar lijkt me wel fijn.

Volgende kuur zal trouwens zeker test E + Primobolan worden. (na enkele maanden rust weliswaar).

Laatst bewerkt:
okee goed te horen dat het goed gaat;)

is het niet zo dat provi ook beetje de gains remt, of is het puur de bloat die het weghoudt? anders zal ik dit ook zwaar overwegen wanneer ik mijn eerste kuur zal starten...

is het niet zo dat provi ook beetje de gains remt, of is het puur de bloat die het weghoudt? anders zal ik dit ook zwaar overwegen wanneer ik mijn eerste kuur zal starten...

Het zal vooral de bloat zijn. Lijkt me toch niet dat dit de gains zou tegenhouden.

EDIT: Bij nader inzien:

Het kan het beste gestacked worden met testosteron. Proviron bindt heel gemakkelijk aan SHBG en albumine, en wordt zo voor 98% uitgeschakeld. Aangezien DHT met een hogere affiniteit kan concurreren voor deze structuren, leidt dit tot een grotere opbrengst van om het even welk testosteron-product waarmee gestacked wordt. Aangezien ook de DHT-waarden dan hoger zijn, is er meer stimulatie van de androgeenreceptor, wat leidt tot meer spierkracht. Omwille van de affiniteit van DHT voor het enzym aromatase, zal de algemene oestrogeenwaarde ook dalen. Dit heeft als gevolg dat de winsten in massa, procentueel meer spiermassa inhouden en minder water en vet.

http://wiki.dutchbodybuilding.com/Proviron

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven