Titel zegt het zelf, wat zouden jullie nemen? kwil het niet alle 3 nemen voor de bijwerkingen te beperken.. grtzzz
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als het je eerste kuur isTitel zegt het zelf, wat zouden jullie nemen? kwil het niet alle 3 nemen voor de bijwerkingen te beperken.. grtzzz
als het je eerste kuur is
wk1-12 500 test e p/w
wk1-5 40mg dianabol p/w
nakuur
wk14-17 20mg nolvadex
als het niet je eerste is
wk1-12 500 test p/w
wk1-10 200-400 deca p/w
nakuur
wk14-17 20mg nolvadex
waarom eventueel deca weglaten?? en kheb ook nolvadex als nakuurEerste kuur? Dan zou ik doen;
Week 1-12 : 500 mg Test E -EW
Week 1-10 : 200 mg Deca -EW
Week 14-17 : 20 mg Nolva ED
deca kan je bij je eerste kuur ookwel weglaten.
Het is men eerste kuur, waarom is die diana dan beter of deca voor eerste kuur? diana houd masas watervast, watj direct verliest naje kuur??
diana en deca houden beide water vast,deca is heftig voor je herstel,beter de eerste keer
test only of met dianabol/winny als kickstart
Het is men eerste kuur, waarom is die diana dan beter of deca voor eerste kuur? diana houd masas watervast, watj direct verliest naje kuur??
diana en deca houden beide water vast,deca is heftig voor je herstel,beter de eerste keer
test only of met dianabol/winny als kickstart
zou de kickstart weglaten, dan doe wij gevorderden omdat we niet kunnen wachten tot de andere meuk gaat werkendaar heb je in kuur 1 geen last van
![]()
zou de kickstart weglaten, dan doe wij gevorderden omdat we niet kunnen wachten tot de andere meuk gaat werkendaar heb je in kuur 1 geen last van
![]()
Dus gwn lekker trainen op de test e is voldoende voor mij??
Geen van beide, lekker naturel doortrainen.
68kg bij 1.75m
hey iedereen ,
hij kan idd nog wel wat massa bij krijgen naturel
maar ik ga niet zeggen of hij moet kuren of niet
dat is niet aan mij om te zeggen
hou het maar voorlopig op deze kuur jul
week 1 tot 5 : 500mg test e (ew) + 30 mg d-bol (ed)
week 6 tot 10 : 500 mg test e (ew)
week 12 tot 15 20mg nolv (ed)
en voor iemand zegt 4 weken d-bol is genoeg
ik vind 4 weken kickstart wat te weinig en 6 weken wa te lang
ik vind een kickstart van 5 weken op 30 mg juist genoeg
maar dat is mijn mening he
Hey Jul, zonder je te veroordelen, je kunt nog zat aankomen zonder anabolica.
ik ben pas in de 90kg begonnen, dat wil niet zeggen dat iedereen dat moet doen maar 80kg moet je zeker kunnen halen op een resp. vetp.
---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 15:03 ----------
Mocht toch gaan kuren en dit je 1e kuur worden, zou ik het op 250mg test E houden e5d.
maar hou je van die dbol als.kickstart ook.masa over naje kuur?? of is die kickstart enkel voor sneller resultaat ye zien? want die test e duurd ff voor het werkt en zichtbaar is.. me doel is een kleine 80 kg, 77,78 kg,79kg
---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 16:41 ----------
ja dit is men eerste kuur, maar ben er nog niet uit als ik de test e alleen zou nemen of samen met de dbol? ik heb een pakket besteld met daarin, 500mg test e, deca en dianabol en nolvadex als nakuur

Het is dus de test e en deca geworden. 1e shot van deca en test e is gezet deze vrijdg rn maandag nog 1 ml test e... maareuh je kan deca en test e in 1 spuit injeteren, maar heb hier geen ervaring mee kan iemand me zeggen uoe?? grtzzz