AndroidHealthClinic

TestE-TrenE-MastE kickstert met winny

Berto187

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
110kg
Vetpercentage
13%
Beste heren.

Vanaf maandag start ik met een cutting cycle!!

de kuur zal er zo uitzien

week 1tm4 50mg Winny ED
week 1tm 12 750mg Test E EW
week 1tm 10 400mg Tren E EW
week 1tm 10 200mg Mast E EW

nakuur met arofixen vanaf week 14tm18!

vanaf week 1 laat ik er HCG bij lopen die wordt gezet in 2x 250 iu in de week.De nakuur zal gaan gebeuren met arofixen.

Zal kijken of ik dit keer een log ga bijhouden.

Laatst bewerkt:
haal ff merknaam weg kerel.
zou hcg vanaf week 3-4 laten meelopen.
Zie geen aantal weken en een nakuur?

• Topic Starter Topic Starter
kriel thanx

heb het nu bijgewerkt!

erg lekker,suc6

ga je ff een paar gouden tips geven:

Test e omlaag, 250mg max. Houdt vocht tegen, minder oestrogeen, icm tren ook nog eens veel minder tren bijwerkingen. Maakt je kuurtje gelijk al 10x beter + gaat je die freaky tren look opleveren. Succes ;)

thanx voor je advies man

Zal het zeker in acht nemen

250mg test en dan je mast omhoog misschien. Je kan wel frontload test op 750 zetten en dan de rest van de kuur 250.

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 09:04 ----------

Maar ben jij niet net pas klaar met een kuur deca?

1e voorstel is top, rest is waardeloos.

250mg test en dan je mast omhoog misschien. Je kan wel frontload test op 750 zetten en dan de rest van de kuur 250.

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 09:04 ----------

Maar ben jij niet net pas klaar met een kuur deca?

Jaman klopt helemaal!

ben na mijn kuur overgegaan op een korte bridge van 5 weken op laag test van 125mg en ik ga vrolijk verder met mijn volgende kuur.

dit is namelijk voorlopig mijn laatste cycle,want mijn meissie wil en ik gaan eerst nog even een 2e kindje produceren!

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 11:25 ----------

1e voorstel is top, rest is waardeloos.

Had het inderdaad overwogen om het te verlagen naar 250 test.

Maar idd vindt het een zeer lekkere kuur zo

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 11:27 ----------

en in een vorige cycle heb ik op 600mg trenE gezeten erg lekker ging als een speer door de gym heen!!!!maar de hoeveelheid tren was net even teveel,vandaar dat ik hem nu heb verlaagd naar 400 doet het net zo perfect,alleen minder bijwerkingen.

250 tov de tren vraagt om troubles,en bovendien,niet iedereen wordt moddervet van test.

zeg heel eerlijk ik wordt eerder droog van test dan dat ik er vet van wordt!is bij mij een feit,of een mazzeltje natuurlijk is net hoe je het bekijkt!

Test altijd hoger dan tren;)

Cut cycle en zo'n hoge doseringen? Wat neem je dan als je bulkt. Kan echt wel lager. Cutten doe je met voeding en evt cardio.

Jep slappe hap.....hebt daar ooit met 19 nor heel lang problemen mee gehad,12mnd+

Omdat jij het heb gehad wilt dat nog niet zeggen dat iedereen daar ladt van krijgt. Ik ken ook mensen de kuren met tren en een dht ernaast zonder test. Zelfs dan weinig libido problemen. Dus dat vind ik meer persoons gebonden

jij hebt geloof ik 1-2 kuurtjes ervaring toch?......En wat ""iemand uit the gym"" jou verteld dat vindt ik niet echt spannend,19nor staat erom bekend,en ik heb het ondervonden. Dus ik ventileer puur MIJN ervaring,dat vind ik spannender dan via via verhaaltjes van iemand met een kuurverleden van 1-2 kuurtjes.

Dus laten we maar gewoon aanemen wat er omtrent 19 nor gezegd word,omtent ""deca d*ck"" en ikzelf daar voor onder behandeling ben geweest,toch iets meer gewicht in de schaal legt.

buddys luister!

Mijn cycle blijft zoals ie is!er wordt niks aan verandert of omlaag gegooid!

gewoon 750 test 400 tren 200 mast.

Vind het wel een beetje overkill voor een cut cycle... Maargoed, wens je toch succes ;)

Zie nu wel je gewicht, dus valt relatief gezien nog mee!

Terug
Naar boven