suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb nu paar maanden later nog steeds last van de tren (denk ik).
kom eigenlijk nooit klaar van de coïtus en krijg geen stijve van ppen.
OT: Lekker kuurtje hoor ben jaloers.
tren zat eerste paar weken 200 daarna verhoogt rond de 400. test 500hoeveel had je hem gedoseerd dan? en hoelang was je pct
tren zat eerste paar weken 200 daarna verhoogt rond de 400. test 500
pct was 4 weken lang. Daarna ook nog een slechte periode met dieet gehad misschien dat dat ook heeft meegespeelt. ik weet niet 100% zeker of het door de tren komt hoor.

laat je wel bloed prikken dan na je pct om te checken?
zou best kunnen dat t door de tren komt. een van de redenen waarom ik het nooit wil aanraken![]()
arofix. Kan best dat ik de laatste inject met tren wat omhoog had gegooit om het op te maken... Nee niet bloed laten controleren.wat was je pct?
Ik had 1x deca ietsjes hoger dan test gedaan, nou nooit meer
Heeft zeker 3 maand geduurd.
verstandig, veel plezier ik heb al slapeloze nachten in afwachting van me gearben ik het helemaal mee eens!
maar als ik iets doe dan doe ik het goed want ik hou niet van het halve werk!haha
maar ik loop onder toezicht van arts!ben tot nu toe ook altijd goed hersteld van mijn kuurtjes!dus ik blijf nu ook positief

waarsch. redelijk simpel:
)Ja, maar dacht ook wat bloedresultaten na methyltren gezien te hebben waarbij de verhoogde leverwaardes wel meeviellen en minder erg zouden zijn dan word gezegd.Klinkt ook erg lekker hoor!
Ik heb het alleen niet zo op die methyl tren omdat het zeer maar dan ook zeer schadelijk is voor je lever,+ dat mij het ten strengste verboden is door mij arts.
Maar wens je erg veel succes met je lekkere cycle!!

haha die krieltje toch, wat is dat me een mannetje zeg!
Als hij zelf iets heeft ondervonden krijgt iedereen het ook, en als hij iets niet goed vindt omdat hij het zelf anders heeft gedaan is het gelijk o zo waardeloos. Kereltje, dring eens wat minder je mening op en probeer anderen ook de kans te geven hun mening/ervaringen te delen.
Ik sprak verder niet alleen voor mezelf toen ik TS die tips gaf, maar ook namens velen anderen die het zo aangepakt hebben. En IEDEREEN, ja iedereen, vond het zo beter gaan dan de standaard hoog in test-hoog in tren combinatie.
Berto waar train je nu dan? Ineens zie ik je nooit meer je reageerd niet op je tel watzer met jou dan?
En je log dan? Dat was allemaal binnen?
235 kilo bench en 180 neckpress haha 2 maanden geleden drukte je hier in me gym amper 80 kilo en neck press 40 Waarom lieg je daarover zoiets geeft toch helemaal geen voldoeningKom op zeg