Fitness Seller

Testo en Mast GG

Bezoekers in dit topic

Doffer

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 apr 2012
Berichten
701
Waardering
7
Lengte
1m72
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Eerste potje is test 2e potje is mast

PB073313.jpg
 
merkwaardig dat de exact dezelfde kleur heeft van 2 verschillende producten.
 
ik zit nu momenteel op een batch hiervoor en ga prima(test).
 
merkwaardig dat de exact dezelfde kleur heeft van 2 verschillende producten.
Olie en oplossing zal wel de zelfde kleur hebben.
Vaak wit (oplossing) en olie is wat geel achtig maar niet geel te noemen.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 12:09 ----------

Zo heb ik ook tren ace liggen die is pas goor qua kleur, bruingeel.
 
Heb je een Log?
Ga zelf namelijk niet zo lekker op deze test gg 136-z98.
 
heeft men nou nog niet door dat GG einde verhaal is?
 
Lekker dan ook GG gat achteruit. Weer rommel wat ik dus door kan verkopen.
Ik ga wel voor GS.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 08:54 ----------

Hoe zit het met doe masteron dan. Ook geen mast zeker en ondergedoseerde test?
 
Lekker dan ook GG gat achteruit. Weer rommel wat ik dus door kan verkopen.
Ik ga wel voor GS.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 08:54 ----------

Hoe zit het met doe masteron dan. Ook geen mast zeker en ondergedoseerde test?

Mast zal gewoon Methyltest of test zijn en de test idem,wel sneu allemaal van die goeie labjes die eruit gaan,die beginnen gewoon een supp winkel om hun centen wit te krijgen en zo op legale manier bij te verdienen...
Er is zo rond Body en fityshop ook wat gaande maar daar ga ik niet over uitbreiden...
 
Dan moet toch wel extreem onder gedoseerd zijn met 1mg test niks bijgekomen!
Geen krachtgains en geen bijwerkingen.
 
5-4 jaar geleden was GG da shizzle!!,.. Echt 't beste wat ik in die tijd tegen ben gekomen !!
maar na eenmaal aan het geld geroken te hebben konden ook zij het blijkbaar niet laten,.. erg jammer!
 
Dan moet toch wel extreem onder gedoseerd zijn met 1mg test niks bijgekomen!
Geen krachtgains en geen bijwerkingen.

Met 1mg test zul je niks bijkomen nee,je bedoeld waarschijnlijk 1gram?
 
Haha..merken gespam en geneuzel altijd. Waar denken jullie dat beide merken hun poedertjes halen? Juist gewoon in China net als alle andere ug labs. Of denken jullie nu echt dat 1 van de 2 niet weet waar Abraham de mosterd haalt?
 
Haha..merken gespam en geneuzel altijd. Waar denken jullie dat beide merken hun poedertjes halen? Juist gewoon in China net als alle andere ug labs. Of denken jullie nu echt dat 1 van de 2 niet weet waar Abraham de mosterd haalt?

De poedertjes zullen idd uit dezelfde richting komen,... probleem is denk ik eerder wat de UG labs er hier mee doen,..
Test aanmaken op 250mg/ml of op 25mg/ml,.... beide zelfde poederyje maar toch een aardig andere werking bij de tweede als je goed gelovig uitgaat van de eerste :o
 
De poedertjes zullen idd uit dezelfde richting komen,... probleem is denk ik eerder wat de UG labs er hier mee doen,..
Test aanmaken op 250mg/ml of op 25mg/ml,.... beide zelfde poederyje maar toch een aardig andere werking bij de tweede als je goed gelovig uitgaat van de eerste :o

Ja maar daar geloof je toch niet echt zelf in? Alsof een gerenommeerd ug lab zichzelf zo in no time na jaren arbeid van de kaart zou vegen. Elke bedrijfstak weet dat kwaliteit leveren nummer 1 is en dat je goede naam sneller kapot is dan dat het opgebouwd is.
Zelf constateer ik de laatste tijd veel GS gespam waarschijnlijk van wat dealertjes waar de ecto die GG heeft en die zijn training en voeding niet op orde heeft dan weer in mee gaat.
Heeel vaak gezien afgelopen jaren hier. Ook bij GG trouwens.
In mijn ogen gewoon beide goede ug labs.
 
Ja maar daar geloof je toch niet echt zelf in? Alsof een gerenommeerd ug lab zichzelf zo in no time na jaren arbeid van de kaart zou vegen. Elke bedrijfstak weet dat kwaliteit leveren nummer 1 is en dat je goede naam sneller kapot is dan dat het opgebouwd is.
Zelf constateer ik de laatste tijd veel GS gespam waarschijnlijk van wat dealertjes waar de ecto die GG heeft en die zijn training en voeding niet op orde heeft dan weer in mee gaat.
Heeel vaak gezien afgelopen jaren hier. Ook bij GG trouwens.
In mijn ogen gewoon beide goede ug labs.

Nou ik was ook altijd fan en heb geen reden om om wat voor reden ineens in het voordeel van een ander 'merk' te gaan roepen.
Het is ook niet altijd de schuld van het 'lab' zelf. Als de poeders zelf geen of andere werkzame bestandelen bevatten. Er hoeft geen kwade opzet in het spel te zijn, maar vreemd is het wel.
 
Nou ik was ook altijd fan en heb geen reden om om wat voor reden ineens in het voordeel van een ander 'merk' te gaan roepen.
Het is ook niet altijd de schuld van het 'lab' zelf. Als de poeders zelf geen of andere werkzame bestandelen bevatten. Er hoeft geen kwade opzet in het spel te zijn, maar vreemd is het wel.

Ja dat is natuurlijk wel een mogelijkheid, een slechte poeder levering.
 
Back
Naar boven