Fitness Seller

Test/mast libido vraag.

Bezoekers in dit topic

Heb mast vooral in het verleden gebruikt samen met test en deca om minder vocht vast te houden en libido te behouden. Dat deed toen goed zijn werk.
Om eerlijk te zijn prikte ik nu mast voor extra libido maar kreeg het tegenovergestelde effect. Had paar dagen geleden extra mast gezet en sindsdien geen hartslag meer daar beneden. Dus heb mijn afspraak uitgesteld. Blijkbaar is low test hoog mast niet mijn ding. Had beter meer test kunnen zetten dan denk ik. Kan nu alleen maar wachten tot het is uitgewerkt.
 
Heb mast vooral in het verleden gebruikt samen met test en deca om minder vocht vast te houden en libido te behouden. Dat deed toen goed zijn werk.
Om eerlijk te zijn prikte ik nu mast voor extra libido maar kreeg het tegenovergestelde effect. Had paar dagen geleden extra mast gezet en sindsdien geen hartslag meer daar beneden. Dus heb mijn afspraak uitgesteld. Blijkbaar is low test hoog mast niet mijn ding. Had beter meer test kunnen zetten dan denk ik. Kan nu alleen maar wachten tot het is uitgewerkt.
Laag libido op deca komt vaak pas na week of 8-9, in het begin zul je vaak juist een beter libido hebben
 
Ja klopt, maar kan toch niet zijn dat ik 2 maanden geleden deca heb gebruikt en daar nou pas het slechte libido van krijg? En ik heb prolactine onder controle gehouden.
 
hele grote kans dat het tussen je oren zit, heb er zelf ook lang last van gehad (begon weliswaar door een te hoog oestrogeen, maar probleem is langer gebleven dan dat de oestrogeen hoog was). Maar als het om een date gaat:

Heb je een date? Kan je beter kamagra oid regelen

Dan is dit oprecht een super advies. Zal het wel bij 1/3 of 1/2 houden. Neem het wel pas tijdens je date in en niet van te voren, tenzij je de hele date met een harde wil zitten
 
Back
Naar boven