Fitness Seller

Testogen XR Tabletten, mag je die laten oplossen of breken?

Damien22

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand dit weet, maar ik heb dus gisteren Testogen XR tabletten besteld en heb zelf nogal moeite om die dingen weg te krijgen. Is het mogelijk om deze dingen te laten oplossen in water of gewoon kapot te bijten en dan door te slikken of werkt dit dan niet?

Dankjewel alvast voor jullie hulp ;)

Dat mag zeker, het wordt er zelfs sneller door opgenomen. Bijten zou ik trouwens niet doen, je weet maar nooit of het slecht is voor je tanden.

Zie trouwens dat je 22 bent, een test booster voegt voor jou niks toe. Je eigen test is nog hoger dan Snoop Doggy Dogg. Tenzij je net een kuur achter de rug hebt.

Laatst bewerkt:
Man the f**k up.

• Topic Starter Topic Starter
Oke nice thanks. ja het zou inderdaad m'n eerste zijn :)

---------- Toegevoegd om 06:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:57 ----------

Welke zouden beter aanslaan dan eigelijk?

Testogen is een prima keus. Iron Test vind ik ook goed :)

Okee thanks. Zie dat dit capsules zijn, nu met die tabletten ook een halfuur bezig geweest voor ik ze weg krijg, echt kut haha. Bestaan die dingen niet gewoon in poeder of iets dat je ze gewoon met water kan mengen? Deze die ik nu heb lossen ook niet op in water ofzo.. :)

De beste oplossing is gewoon ballen hebben en die dingen doorslikken.. sjezus.
Daarnaast ben je 22 en heb je (zoals eerder wordt genoemd) geen test-booster nodig. Alleen wanneer je in een nakuur zit zou je kunnen overwegen test-boosters te gebruiken, mits je überhaupt gelooft in de werking.

Maar ja, je kan ze inderdaad oplossen of afbijten.. :rolleyes:

Weet je het voor de volgende keer, nu even vol houden man :) Het is het waard. Testogen is een prima testo.

Hij kan er ook op gaan zitten of aan likken als een ijsje..
Zal een vergelijkbare werking hebben..

Ik snap niet dat mensen moeite hebben met het innemen van caps of tabs, echt..
Een goede hap van een maaltijd is veel groter en dat gaat zonder problemen.
Wat 5keer5 zegt, man the f*** up!!

Ja inderdaad Sylve! Haha ik snap het zelf ook niet hoor Ryan dat scheelt :)

Terug
Naar boven