MuscleMeat

Testo's en J's spring meeting A'Dam! #2

@peoples: heb alleen massa gegained op mn benen, kont en onderrug sinds de wok, rest is achteruit gegaan. Heb tussen de wok en nu misschien 1 maandje goed kunnen trainen ^^

Ries wordt beest voor de meet, hij ziet er nu al wat droger uit en is toch nog sterker aan et worden :)

@peoples: heb alleen massa gegained op mn benen, kont en onderrug sinds de wok, rest is achteruit gegaan. Heb tussen de wok en nu misschien 1 maandje goed kunnen trainen ^^

Ries wordt beest voor de meet, hij ziet er nu al wat droger uit en is toch nog sterker aan et worden :)

Ik moet ook ff hard aan de gang, zie er ook niet uit!!

(Sinds ik studeer heb ik bijna geen tijd meer om te trainen! :treuren:)

Oh god, iedereen is hier zwaar in de voorbereiding alsof de meet de new mr Olympia is!

Ik ga ook maar eens een HGH, Slin, Synthol, Testo Deca kuur pakken voor de meet.. Alles om er goed uit te zien van mijn Dbb maties ! :D

Oh god, iedereen is hier zwaar in de voorbereiding alsof de meet de new mr Olympia is!

Ik ga ook maar eens een HGH, Slin, Synthol, Testo Deca kuur pakken voor de meet.. Alles om er goed uit te zien van mijn Dbb maties ! :D

:lol: Hihi.

zo heb ff betaald. Heb er zin in.
Pfff, je gaat me toch niet vertellen dat jij ook komt he! :cool:

j/k ;)
payment is been made...

vriendin 1 laat het me binnen afzienbare tijd weten.. ze is niet zo goed met groepen ;)
Gozer, laat die rot kippen toch lekker thuis ;)

geen bukkake dus? :(

@all: Ik had het er gister al met Ries over, ik zal de kleinste zijn op de meet. !
Nou ik ben ook niet zo groot hoor, lekker boeiend

Hehe, denk dat velen het wel al weten hoor!

Komt wel goed he:D
Ja cardio is ook wat;)
Topic ergens achterin mei: RichardV overleden door hartaanval op crosstrainer :D

Wat weeg je nu gozer? Ben wel benieuwd hoe je er irl bij staat! Kom gezellig naast je staan :D

Ga jij nu maar weer lekker posen op de YBF:D
Ik doe wel een front dubbel biceps op de bowling baan;)

Kijk, dat bedoel ik. Zogenaamd gaat Ries straks poseren naar mij, maar ondertussen wil hij van iedereen horen op de bowling baan hoe mooi ze hem wel niet vinden...

Hmmm Hmmm? :D

j/k ;)

Topic ergens achterin mei: RichardV overleden door hartaanval op crosstrainer :D

Wat weeg je nu gozer? Ben wel benieuwd hoe je er irl bij staat! Kom gezellig naast je staan :D

Is goed, Buik en benen pose? :D

Zeg jij nu niks. Normaal wil er hooguit een leuke dame mee naar de wc. Maar zelfs jij liep achter mij aan de wc op (je baalt nu nog dat ik niet ging pissen in een hokkie:D ).

Ik vond het maar zielig dat je werd uitgelachen door iedereen achter je rug om, vandaar dat ik je maar meenam. :D

j/k ;)

Hehe mijn conditie is zo slecht niet. Ze hebben zelfs gevraagd of ik weer kom voetballen (2e klasse misschien zelfs 1e klasse, gasten spelen nacompetitie op zondag). Kan zelfs geld ervoor krijgen.

Zondag woog ik 144,5 kg.
Dus ben vrij licht voor mij doen;)

En dat op 2500 cals per dag:D

Hehe mijn conditie is zo slecht niet. Ze hebben zelfs gevraagd of ik weer kom voetballen (2e klasse misschien zelfs 1e klasse, gasten spelen nacompetitie op zondag). Kan zelfs geld ervoor krijgen.

Zondag woog ik 144,5 kg.

Dus ben vrij licht voor mij doen;)

En dat op 2500 cals per dag:D

Echt? :eek: Oh help.

tja nu komt de die-hard groep weer bijeen dus jah je wil wel progressie hebben geboekt want anders wordt je uitgelachen...

@ flowerpower... ik zie je pm wel verschijnen

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven