- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 10%
Knappe gozer, hoor! Vooral een bijzonder goed kapsel.....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goh wat leuk, iemand die niet aanwezig is geweest en nu gaat meedelen in de 'afterfun'.![]()

Goh wat leuk, iemand die niet aanwezig is geweest en nu gaat meedelen in de 'afterfun'.![]()

hehe ik geloof dat jacky en z'n vrouw met roberthosper en z'n vriendin meereden naar het centrum maar het niet helemaal konden vinden, wat er daarna met ze is gebeurd is mij niet duidelijk, maar volgens mij heeft hosper ze gewoon bij hun auto afgezet?
ik ben iig met hosper mee terug gereden (zoals te lezen in mijn verhaal) maar ik heb hosper daarna ook niet meer zien posten hier
nouja, we wachten het af he![]()

hehehe...hier is Hospie dan
was nog een beetje gaar van de zondag
jammer dat het stappen zo chaotisch verliep en ik, me vriendin en jacky en zijn vrouw totaal niet bekend waren in Amsterdam toen we de kar van Ries kwijtraakten
Mooie was dat we geen nummer van niemand hadden die Testo of Richard kenden, dus uiteidelijk Peoples gebeld of hij het nummer van Riggard had die we naar huis zouden brengen...beloofd=beloofd
na veel omwegen slaagden we er toch in om Riggard te lokaliseren en aangezien we onderhand van de stress en het gevloek aardig gaar waren, besloten we maar richting huis te keren
volgende keer gewoon weer naar een club...de Matrixx ofzo, dan weet je zeker dat iedereen er is
al met al was het weer een lache meeting![]()
Meerendeel was toch ook rond 2 uur afgedropen. Sinlath, Cynthia, Masters en ik waren na 2 uur ofzo nog overgebleven. Testo liep even naar buiten, maar kwam niet meer terug 
Was jammer kerel. Ach, er komen nog wel meer meetingsMeerendeel was toch ook rond 2 uur afgedropen. Sinlath, Cynthia, Masters en ik waren na 2 uur ofzo nog overgebleven. Testo liep even naar buiten, maar kwam niet meer terug
Vond dit trouwens wel een groot genoeg groepje. Heb bijna met iedereen wel even kunnen ouwehoeren, dat was de vorige meet wel anders. Stuk voor stuk allemaal relaxte mensen.

Hmm we zijn alleen niet echht innig geweest deze keer kale.
Next time allebei weer helemaal smooth, kunnen we weer knuffelen![]()
Maar fockit, mijn haar gaat er ook weer af