MuscleMeat

Testo's en J's spring meeting A'Dam!

Peiling Peiling Wanneer?

• Totaal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahaha is prima! Ik own je toch wel op de nintendo! :D

wil ook wel komen samen met het vrouwtje moet wel ergens slapen (hotelletje of zo) hmmm als er meer in een hotel gaan massa korting :D

denkt nu ineens dat ie dan aan het cutten is:eek:

wil ook wel komen samen met het vrouwtje moet wel ergens slapen (hotelletje of zo) hmmm als er meer in een hotel gaan massa korting :D

denkt nu ineens dat ie dan aan het cutten is:eek:

Heh eis maar 1 avond en nacht he. Als het vrouwtje meegaat, maak je er een aerobic nachtje van, is gelijk het zuip werk er weer vanaf:D

hehehe meestal als ik flink gezopen heb dan komt daar niks meer van dan val ik om en snurk ik

maar om een lang verhaal kort te maken zie wel waar we slapen hoor wel wat het kost en zet ons maar samen op de lijst
dus den bels en vrouwtje gaan ook mee datums zijn beide goed

Laatst bewerkt:
ik ben dr:D

ik wil ook best komen eigenlijk maar heb geen flauw wat het allemaal inhoudt.
ik woon in brabant dus A'dam is wel ver weg maar heb een OV maar die is alleen doordeweeks geldig.. dus vervoer is eigenlijk een beetje mijn probleem..

Mag ik ook weer een keertje mee??

ik wil ook best komen eigenlijk maar heb geen flauw wat het allemaal inhoudt.
ik woon in brabant dus A'dam is wel ver weg maar heb een OV maar die is alleen doordeweeks geldig.. dus vervoer is eigenlijk een beetje mijn probleem..
je hebt 40% korting in het weekend. Kaartje is dan niet zo duur meer. En er zullen vast wel mensen uit brabant daar heen gaan:thumbup:

Beste MrJ,

Wat is er mis met de oer-Hollandse beschrijving "lente-ontmoeting" ?

Met vr. gr.

Delguy

• Topic Starter Topic Starter
Beste MrJ,

Wat is er mis met de oer-Hollandse beschrijving "lente-ontmoeting" ?

Met vr. gr.

Delguy

Hoi Delguy,

Thanks (bedankt) voor je berichtje. Leuk om te zien dat je betrokken bent bij het rijlen en zeilen van onze taalkundige issues (problemen/opspelende 'dingen') op dit forum.

Aangezien er in onze huidige (digitale) samenleving steeds meer Engelse woorden voorkomen, er vaker in het Engels gecommuniceerd wordt en de scheidingslijn tussen gangbare Nederlandse termen en hun gelijkwaardige Engelse tegenhangers aan het vervagen is, kan het voorkomen dat ook hier op DBB (Dutch BodyBuilding) op sommige momenten gekozen wordt voor Engelse woorden. Dit ook al zijn er (en ik quote) "oer-Hollandse beschrijvingen" voor.

Ik hoop dat je hier begrip voor kan opbrengen. :)

Mocht dat helaas niet het geval zijn wil ik je verzoeken contact op te nemen met onze bemiddelaar van de "users vs beleid" commissie. Deze is te bereiken via email (elektronische post) op: geschillencommissie@dutchbodybuilding.com .

Met vriendelijke groet,

MrJ

Laatst bewerkt:
als pk niet gaat sla ik em in elkaar :D

hehehe meestal als ik flink gezopen heb dan komt daar niks meer van dan val ik om en snurk ik

maar om een lang verhaal kort te maken zie wel waar we slapen hoor wel wat het kost en zet ons maar samen op de lijst
dus den bels en vrouwtje gaan ook mee datums zijn beide goed

Ben gelukkig niet de enige:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven