AndroidHealthClinic

Testosteron (E) + kickstart winstrol 10 weken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sd1994

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
73kg
Ik ben 19 jaar, 74 kilo en gebruik nu test E & winny kickstart (10weken test - 4weken winstrol)
Ik ben van 72 naar 74 gegaan en zit nu in de 2e week. Ik denk dat ik de 85 wel ga halen. Wat vinden jullie?

gr

Dat je weinig verstand hebt!

Dit is al je tweede topic hierover, wat probeer je te bereiken hier op het forum?

Je smeert je toch we in met die testo olie he ? Injecteren geeft infecties.
Smeren werkt even goed.

• Topic Starter Topic Starter
Je smeert je toch we in met die testo olie he ? Injecteren geeft infecties.
Smeren werkt even goed.

Nee... ik injecteer het.. 1x per week, maar ik denk dat ik het volgende week verlaag naar 250mg.. Beetje spijt eigenlijk dat ik eraan begonnen ben. Hierna stop ik tot ik wat ouder ben (21+) !!!

Wie is Winny Kickstart??

Droom lekker verder met je 85kg :roflol:

uban

Dat is je vader Winny die een moter heeft met kickstart

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Ik weet het wel zeker

Wat is een moter?

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Droom lekker verder met je 85kg :roflol:

uban

mwah met die stats zal ie de 85 wel aantikken denk ik...

13 kilo minus vet/vocht gains : 8 kilo geef ik hem.

---------- Post added at 12:50 ---------- Previous post was at 12:49 ----------

Nee... ik injecteer het.. 1x per week, maar ik denk dat ik het volgende week verlaag naar 250mg.. Beetje spijt eigenlijk dat ik eraan begonnen ben. Hierna stop ik tot ik wat ouder ben (21+) !!!

Ben je gek ? Jij hebt de stickies niet gelezen zeker ?!

Ik smeer altijd 4 broodjes met pindakaas, en daar boven op smeer ik mn testosteron vial uit. geeft dikke gains op deze manier.

• Like
Waarderingen: mat
Wat is een moter?

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

mwah met die stats zal ie de 85 wel aantikken denk ik...
Zelfs als hij de dosis gaat verlagen naar 250mg EW? En dan is nog de vraag of hij genoeg eet :)

Zelfs als hij de dosis gaat verlagen naar 250mg EW? En dan is nog de vraag of hij genoeg eet :)

Wat is dat voor vrouwen dosis.. eerder verhogen naar 1gr imo. ;)
maar zijn stats + 10weken 500mg testo & winny kicker + correcte voeding gaat hem wel 13 kilotjes opleveren. vraag is hoeveel hij vast gaat houden:cool:

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Jij bent een van die gasten die ook de vial zelf uitsmeert?
Respect!

Jij ook?? wij zijn beesten arie. Glas komt af en toe wel tussen mn tandvlees te zitten tho..

Wat dacht je, die van gisteren zit dicht vanwege vage regels, ik probeer het gewoon nog een keer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven