dwight
Cool Novice
- Waardering
- 9
Echt of fake?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merk echt.
Dan merk je wel of je gear werkt en echt of nep is. Twijfel je dan ophouden met zeuren en een test gaan doen.
Nee, je testosteronwaarde in je bloed. https://www.bloedwaardentest.nl/testosteron.html
Vooraf voor je basis waarde, dan week of 8 na je kuur.Oke. Om de hoeveel tijd laat jij eigenlijk bloed trekken?
100 procent heb je alleen na testen of de apotheek !Ja eigenlijk wel. Maar wil het 100 % zeker zijn. Doe het samen met boldenone samen ook van dit merk
dat kan je kiezen bij aankoop van de test, vaak een ziekenhuis. Dus kan je er 1 kiezen het meest bij je in de buurt.Dus als ik het goed begrijp moet ik zo'n bloedwaarde test kopen? Maar waar moet ik dit laten prikken bij mijn dokter?
Dit is mij aangeraden . Omdat bold hoog moet gedoseerd worden. Mijn eerste kuur was via de dokter 2ml sustanon en 2ml decazo te lezen ondanks dat je "ervaring" heb, weet je nog weinig...
als je de weg van anabolen in slaat, neem of een coach die je kan begeleiden of lees je heel goed in.
Op deze manier is het vragen om (eventuele) problemen, door er maar blind in te stappen en direct 750/750 erin te drukken
er is geen 1 dokter die 2 ml test gaat voorschrijven en al helemaal geen deca, haha zo wel doe mij maar het nummer van je dokter opsturen vraag ik of ik via hem ook Pharma grade gear kan krijgen met die hoeveelhedenDit is mij aangeraden . Omdat bold hoog moet gedoseerd worden. Mijn eerste kuur was via de dokter 2ml sustanon en 2ml deca
Mijn dokter wel. Hij gaat er naar de apotheek en ik moest bij hem thuis gaan en Gy prikte. Is een geschorste dokter trouwens!er is geen 1 dokter die 2 ml test gaat voorschrijven en al helemaal geen deca, haha zo wel doe mij maar het nummer van je dokter opsturen vraag ik of ik via hem ook Pharma grade gear kan krijgen met die hoeveelheden
zoekt hij nog patiënten?Mijn dokter wel. Hij gaat er naar de apotheek en ik moest bij hem thuis gaan en Gy prikte. Is een geschorste dokter trouwens!

Hij is geschorst he . Maar je kunt er altijd terecht
zal niet voor niets zijn... maar succes manHij is geschorst he . Maar je kunt er altijd terecht
Neen natuurlijk veel betaald . Maar je bent zeker dat het echt is want het komt van de apotheek xp