Fitness Seller

Testosteron op normale niveau brengen na lange kuur

Gijsderoo

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
6%
Ik ben momenteel aan deze kuur begonnen
1e week om de twee dagen test prop 1 ml
2e week om de twee dagen test prop 1 ml en test e 1 ml en dianabol 30 mg per dag
3e week test prop om de twee dagen 1 ml en test e
4 tm 7e week 30 mg diana en 1.5 ml test e
week 7 tm 12 test e 1.5 ml, na week 10 nolvadex nakuur 6 weken

Wat kan ik los van de nakuur nog nemen om me oestrogeen te onderdrukken? Ik zat te denken aan Clomid of Femarra?

Je doet het zo ingewikkeld. Opbouwen bij test e doet bijna niets en wordt niet meer gedaan.
Doe het lekker zo.

Week 1-12 test e 500 mg.
Week 1-4 test prop 100 mg eod (eventueel)(zou ik weglaten van dbol kom je ookal kracht bij en vanaf week 3 slaat de test e bijna in)
Week 1-6 dbol 30 mg.

Nakuur gewoon nolva 4 weekjes op 20 mg is voldoende.

• Topic Starter Topic Starter
oke dus ongeveer 1.5 ml test e in de week? ik ga der prop eruit gooien als de e gaat werken maar ik verwacht dat de diana me test wel hoog houdt.

Idd lekker eenvoudig houden. Nakuur is trouwens 2wkn na je laatste inject. In jou geval week 14-17 dus. Succes..

week 10 tot en met 16 zul je bedoelen? Ik ben nu 2e week al veel voller, ong 3 kg aangekomen. Pak alle spiergroepen tweemaal in de week met het befaamde arnold schwarzenneger schema met de borst rug combinatie, heerlijke pomp:d Ik hoop alleen niet dat me testikels gaan krimpen van de test e, of zal dat de eerste keer wel meevallen? anders hcg misschien voor de nakuur erbij of is dat totaal niet nodig. Wil namelijk 3 maanden erna nog een 8 weken kuur doen om keihard en droog op de wedstrijd te staan.

Je hebt gelijk, vergissinkje na met laatste inject idd:p

je bent te jong om te kuren...

Terug
Naar boven