MuscleMeat

Testosteron

J Lucatony

Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
82kg
Hallo allemaal..

2 maanden geleden ben ik begonnen met een Methandienone e Stanozolol kuurtje..
Deze heb ik inmiddels afgerond en afgebouwd en van de 7 kilo heb ik er 5 gehouden.
Nu heb ik voor het eerst een spuit van 1 Tes en 1 Deca gezet.. Dit zou zijn voor 2 keer in de week voor 5 weken lang... wat kan ik verwachten in toename als ik mijn kuur afgerond heb? ik train 3 keer in de week en wil graag mijn streefgewicht van 73 kilo halen.

vriendelijke groeten,

Joost

• Topic Starter Topic Starter
haha waar moet ik deze dan posten?

heb net een link bij mijn vorige post toegevoegd

ok thnx

WTF!
word steeds gekker.
18x met 70kg en dan kuren.:rolleyes:

je moet je schamen kerel, begonnen met kuren met 65kg bij 1.82 dus? En een nakuur heb je ook nog nooit van gehoord zeker? En je bent nog te jong... grote kans dat je blijvende schade overhoud door het onverstandig kuren

nou kan ik verdomme niet vinden waar ik een nieuwe post moet maken

jawel als nakuur heb ik oestrogeen. en ik vraag niet om mensen hun mening .. maar hoeveel ik bij kan komen

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

nou rotjoch ik doe 2 kilo schijfjes aan elke kant..
niet slecht toch;)

je kan toch nieuw topic aanklikken....

Als dit geen troll is weet ik het niet meer.:roflol:

5 weken deca + testosteronenathaat. wie heeft je dat aanbevolen. die produkten met langwerkende esters beginnen pas na drie, vier weken te werken. die kuur moet minstens 12 weken duren. en dan nog maar 20 jaar en niet eens serieus getraind hebben. te triestig voor woorden.

oestrogeen als nakuur haha Nice! oestogeen enanthate? heb ik ook beter als test e

klopt dirk.. en serieuzer trainen dan dat ik nu doe kan niet.. ik train al 3 keer in de week en 2 keer in de week thaiboxen en daarvoor wil ik een paar kilo's erbij... en 100 kilo bankdrukken lukt prima.. als rotjoch me niet laat lachen..

ga je nog een topic openen in de aas sectie?

5 weken deca + testosteronenathaat. Wie heeft je dat aanbevolen. Die produkten met langwerkende esters beginnen pas na drie, vier weken te werken. Die kuur moet minstens 12 weken duren. En dan nog maar 20 jaar en niet eens serieus getraind hebben. Te triestig voor woorden.

+1

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

klopt dirk.. en serieuzer trainen dan dat ik nu doe kan niet.. ik train al 3 keer in de week en 2 keer in de week thaiboxen en daarvoor wil ik een paar kilo's erbij... en 100 kilo bankdrukken lukt prima.. als rotjoch me niet laat lachen..

Je moet goede raad niet in de wind slaan, rare antwoorden geef jij.:rolleyes:

Terug
Naar boven