Nutellashake
Novice
- Waardering
- 0
Iemand ervaring met testotabs?
Qua:
-Leverbelasting
- Hormoonhuishouding
- Bijwerkingen
-Gains
Qua:
-Leverbelasting
- Hormoonhuishouding
- Bijwerkingen
-Gains
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 12:37 ----------
Andriol is de opvolger toch?
(was ik ff vergeten, toch handig zo'n logboekje...)Ik heb mn dagboekje ff opgezocht, was van Akrihin (Akpuxuh). Zie staan; vanaf 8e dag enorm opgezwollen kop, handen en voeten, alles doet zeer.....
Vanwege vele bloedneuzen en bloed uit oren 's-nachts, voortijdig met kuur gestopt....oei!(was ik ff vergeten, toch handig zo'n logboekje...)
Maargoed dat waren destijds mijn ervaringen met methyltest, lees er ook nooit iets goeds over of überhaupt nog wat over. Keus is aan jou.

Hmm.. dat gaat hem dus niet worden. Ik heb nog wat epistane thuis liggen voor 4 weken op 36 mg. Heb jaar geleden dianabol gedaan. Super veel mee gegaind!
Ik ben alleen bang om definitief onvruchtbaar te worden. Waarom ik daar zo bang voor ben weet ik eigenlijk ook niet. Dus ik dacht aan een winstrol kuurtje of epistane dan..
Ik ben al 3 jaar niet helemaal off gegaan en ben nog vruchtbaar.
Weleens waar dankzij hmg+hcg maar dat is dus altijd een optie als je vruchtbaarheid door kuren verminderd zou zijn.
Hoe weet je dat als je niet off gaat, herstel van 3 tot 6 maanden. Kan zelfs langer duren.
Ik ben al 3 jaar niet helemaal off gegaan en ben nog vruchtbaar.
Weleens waar dankzij hmg+hcg maar dat is dus altijd een optie als je vruchtbaarheid door kuren verminderd zou zijn.
Hoe ziet je hcg + hmg protol eruit? Ik wil ook lange tijd on blijven