AndroidHealthClinic

Testotabs

Je bedoeld Methyltestosteron?

Ik zou ervan afblijven als ik jou was. Er zijn veel betere en minder belastende opties.

- Lever krijgt giga op zn donder
- Je eigen hormoonhuishouding ook, maargoed dat doet uiteindelijk bijna elke AAS wel natuurlijk
- Acne, acne, acne
- Bloeddruk skyhigh, denk aan zwaar setje squat met bloedneus, of ogen die bijna uit je oogkast knappen na een zwaar setje banken.....
- Gains zijn goed te noemen, vooral kracht.
- Bijwerkingen, je beroerd voelen de hele dag door. In het begin nog niet direct dan juist tegenovergestelde, maar zo ergens de 2e a 3e week voel je je nie zo fijn meer.
zweten, agressie (roidrage!)

Methyltest was mijn tweede kuurtje, ik dacht in 1e instantie dat ik dianabol had, maar ik had methyltest gekregen (Aikpuxh of hoe heette dat Russische farmaceutische bedrijf ook alweer?)

Nooit meer weer....

---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 14:47 ----------

---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 12:37 ----------

Andriol is de opvolger toch?

Andriol is echt wel degelijk wat anders. Dat is Testosteron Undecanoate met een zeer korte halfwaarde tijd dat via het lymfensysteem wordt opgenomen en zo de lever ook beduidend minder belast.
Slechte gains op Andriol, geen interressant middel.

Maar is dus wel degelijk wat anders dan Methyltest!

Ik heb mn dagboekje ff opgezocht, was van Akrihin (Akpuxuh). Zie staan; vanaf 8e dag enorm opgezwollen kop, handen en voeten, alles doet zeer.....
Vanwege vele bloedneuzen en bloed uit oren 's-nachts, voortijdig met kuur gestopt....oei! :eek: (was ik ff vergeten, toch handig zo'n logboekje...)

Maargoed dat waren destijds mijn ervaringen met methyltest, lees er ook nooit iets goeds over of überhaupt nog wat over. Keus is aan jou.

Ik heb mn dagboekje ff opgezocht, was van Akrihin (Akpuxuh). Zie staan; vanaf 8e dag enorm opgezwollen kop, handen en voeten, alles doet zeer.....
Vanwege vele bloedneuzen en bloed uit oren 's-nachts, voortijdig met kuur gestopt....oei! :eek: (was ik ff vergeten, toch handig zo'n logboekje...)

Maargoed dat waren destijds mijn ervaringen met methyltest, lees er ook nooit iets goeds over of überhaupt nog wat over. Keus is aan jou.

Wtf :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Hmm.. dat gaat hem dus niet worden. Ik heb nog wat epistane thuis liggen voor 4 weken op 36 mg. Heb jaar geleden dianabol gedaan. Super veel mee gegaind!

Ik ben alleen bang om definitief onvruchtbaar te worden. Waarom ik daar zo bang voor ben weet ik eigenlijk ook niet. Dus ik dacht aan een winstrol kuurtje of epistane dan..

Hmm.. dat gaat hem dus niet worden. Ik heb nog wat epistane thuis liggen voor 4 weken op 36 mg. Heb jaar geleden dianabol gedaan. Super veel mee gegaind!

Ik ben alleen bang om definitief onvruchtbaar te worden. Waarom ik daar zo bang voor ben weet ik eigenlijk ook niet. Dus ik dacht aan een winstrol kuurtje of epistane dan..

Je wordt niet zo snel onvruchtbaar hoor.

Ik ben al 3 jaar niet helemaal off gegaan en ben nog vruchtbaar.
Weleens waar dankzij hmg+hcg maar dat is dus altijd een optie als je vruchtbaarheid door kuren verminderd zou zijn.

Ik ben al 3 jaar niet helemaal off gegaan en ben nog vruchtbaar.
Weleens waar dankzij hmg+hcg maar dat is dus altijd een optie als je vruchtbaarheid door kuren verminderd zou zijn.

Hoe ziet je hcg + hmg protol eruit? Ik wil ook lange tijd on blijven

Terug
Naar boven