XXL Nutrition

Testp en tren a met deca

Ano_43562

Huge Freak
uitgeschakeld
Waardering
210
Lengte
1m92
Massa
104kg
Vetpercentage
13%
Hallo.

zit.nu op
week 1 tot 5 100mg oxy
week 1 tot 12 parabolan op 575
week 1 tot 12 sust op 1250mg
week 1 tot 12 deca op 200
caberologine 2keer 0.5 per week
hcg 2keer pw 1000

vroeg me.ook af of ik laatste 2 weken van deze keer nog eens oxy op 150 zou doen. of zou het niet veel nut hebben?

hierna cruise ik weer 10weken op 1ml test en hoop vitamines en mineralen en statines om cholesterol te verlagen. want tren is een aanslag op je.lipiden...

Als deze erop zit vroeg ik mij af als volgenende cycle harder is dan deze...

1 tot 5 dboll 70mged
1 tot 10 test p 140mged
1 tot 10 tren a 140mged
1 tot 10 deca op 400mg ew
caber 2keer pw 0.5

voor iedereen zeikt kwa stats... kuur al van mijn 18j... ben 1m93 en 110kg. sta op 12% en overal dickskin.vainz.

shoot

Laatst bewerkt:
140mg ace per wat? dag?
Zelfde voor de rest?

Volgende blast wordt ook tren A, laat test gewoon 250mg lopen. Ivm sides wil ik ED gaan injecteren, welke naald en spots gebruiken jullie hiervoor om af te wisselen want ED glutes lijkt me niet zo fijn.
En hoe doen jullie het qua tijdstip, er is geen een tijdstip bij mij wat ik ED kan zetten zodat het precies 24u tussen zit, gewoon elke avond rond 20u kan evt en wordt het soms 21u of 22u zal toch niet veel uitmaken lijkt me?

140mg ace per wat? dag?
Zelfde voor de rest?
Lifetime natural als jij heeft vast wel antwoord op mijn vraag

Volgende blast wordt ook tren A, laat test gewoon 250mg lopen. Ivm sides wil ik ED gaan injecteren, welke naald en spots gebruiken jullie hiervoor om af te wisselen want ED glutes lijkt me niet zo fijn.
En hoe doen jullie het qua tijdstip, er is geen een tijdstip bij mij wat ik ED kan zetten zodat het precies 24u tussen zit, gewoon elke avond rond 20u kan evt en wordt het soms 21u of 22u zal toch niet veel uitmaken lijkt me?

ik pak 0.5x25 voor quads/delts en 0.8x40 voor glutes.
Rond 20.00 savonds is prima. uurtje of 2 uurtjes verschil maakt geen fl**ker uit.

• Topic Starter Topic Starter
geen topic

maak zelf topic aan... en tren zonder veel test is alsn vagina zonder ingang... boeit niet...

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je gaat bulken zou ik lekker test E zetten. neem aan dat je blast & cruised?
ya maar heb voordelig een hoop test p gescoord haha daarom deca en dbolls om de hoop wat op te blazen. wil ook eeens voelen alsk meer agressie heb door test p... want test p werk direct en schijnt krachtiger te zijn dan test e. test e op 1000mg geeft ook al een redelijle verbranding bij ik..

Kun je niet om ruilen dan prop voor e

mg voor mg is test p sterker wat ik overal lees, maar niet beetje beginners vragen voor iemand met zoveel post..?

ja oke dat weet ik ook dat in theorie zo is... hoe korter de ester hoe meer er direct in vrijkomt .....maar heb er geen ervaring mee.... als ik test e of sust neem op 1gram merk ik ook geen verschil...

ja oke dat weet ik ook dat in theorie zo is... hoe korter de ester hoe meer er direct in vrijkomt .....maar heb er geen ervaring mee.... als ik test e of sust neem op 1gram merk ik ook geen verschil...

dat je geen verschil merk zeg niet dat het niet beter zijn werk doet? verwacht ook niet dat het 2x zo sterk is , verschil is misschien nihil als ik tren op 400 zet of op 500 voel ik ook geen verschil zeg niets natuurlijk.

dat je geen verschil merk zeg niet dat het niet beter zijn werk doet? verwacht ook niet dat het 2x zo sterk is , verschil is misschien nihil als ik tren op 400 zet of op 500 voel ik ook geen verschil zeg niets natuurlijk.

ja goed volledig mee eens maar 1 gram test en 1gram sust doet net zelfde bij mij... geen extra acne of geen extra bloat... ben gwn benieuwd als ik meer power ga hebben van 1gram prop dan van 1gram ena aangezien prop sterker is.... it aint rocket science....

ja goed volledig mee eens maar 1 gram test en 1gram sust doet net zelfde bij mij... geen extra acne of geen extra bloat... ben gwn benieuwd als ik meer power ga hebben van 1gram prop dan van 1gram ena aangezien prop sterker is.... it aint rocket science....

ik denk dat die alleen harder "inslaat" maar het eind gevoel het zelfde is , maar dat weet ik niet zeker. met tren a op 50 ed voelde ik het veel erger dan met tren e 500mg ew (week 4)

Terug
Naar boven