XXL Nutrition

Teveel koffie?

seriousmass

Advanced Bodybuilder
Waardering
58
Ik drink dagelijks redelijk veel koffie, 1 voor de vetverbranding en 2 om high te worden op me werk, ik pak dus redelijk veel. Ik pak em altijd zwart en op zijn sterkst, maar vandaag had ik wat teveel op volgens mij, ik voelde me iets TE relaxed. Ik had niet meer die roes maar begon raar te voelen, alsof ik half droomde.

Ik werd heel licht in mijn kop rond 4 uur en dacht dat ik om zou vallen en raakte dus licht in paniek. Water hielp niet, cola en voedsel met veel suiker wel op den duur gelukkig.

Ik had 1 blikje sugarfree redbull op en 10 bekers sterke koffie.

Is dat normaal? Suikertekort ofzo?

Haha wtf , je moet niet overdrijven ook he... Is niet echt normaal meer als je high wordt van koffie xD, ik wordt er net wat actiever door...

Verminderen

van teveel koffie word ik vaak nerveus en onrustig. je moet ook wel blijven eten he, anders word je nooit seriousmass.

daarom drink ik ook niet meer dan een bak koffie per dag.

Yep,caffeine kan dus wel een zeer sterke invloed hebben op je lichaam.

Heb je nog niet zwart gescheten?

• Topic Starter Topic Starter
Haha wtf , je moet niet overdrijven ook he... Is niet echt normaal meer als je high wordt van koffie xD, ik wordt er net wat actiever door...

Ik denk dat het komt door me matige voeding, zit ff laag in de carbs en dan merk je het wat beter. En actiever heb ik ook bij de eerste paar bakjes. Ik ben verder niet erg caffeine gevoelig ofzo, heb ook geen slaapproblemen als ik laat koffie drink.

slim om dan ook nog eens cola te nuttigen aangezien daar ook caffeine in zit. 10 bakken valt nog mee toch.. 500 mg caffeine ofzo?

je bent gewoon een caffine junk

slim om dan ook nog eens cola te nuttigen aangezien daar ook cafeïne>caffeine in zit. 10 bakken valt nog mee toch.. 500 mg cafeïne>caffeine ofzo?

Denk wel meer dan 500mg, en nog 1 blikje ;).

Maar voor mij is dit niet veel normaal, denk dat ik mijn dag niet had of te weinig heb gegeten en water gedronken. Iets om rekening mee te houden voortaan.

Cafeïne verslaafd? Ik bedoel als je zo veel drinkt wjoh..

Vroeger dronk ik echt zoveel koffie, niet normaal meer. Op een gegeven moment berekend hoeveel kcal dat op een dag was (melk een suiker..:() en dat was toch een beeeeetje teveel :p Ben toen zwart gaan drinken maar vond het niet superlekker meer en ben er nu maar mee gestopt. 2 daagjes hoofdpijn en ik was clean ^^

Vroeger dronk ik echt zoveel koffie, niet normaal meer. Op een gegeven moment berekend hoeveel kcal dat op een dag was (melk een suiker..:() en dat was toch een beeeeetje teveel :p Ben toen zwart gaan drinken maar vond het niet superlekker meer en ben er nu maar mee gestopt. 2 daagjes hoofdpijn en ik was clean ^^

Zwart is het beste, als je tenminste lekkere koffie hebt niet van die ranzige zooi.

En 1 of 2 kopjes schijnt volgens mij ook nog eens gezond te zijn, net als 1 of 2 glaasjes wijn per dag.

Zoek maar eens op wat cafeïne werkelijk doet. Het is een klein trucje om je metabolisme aan te passen naar 'actief', maar het is en blijft je metabolisme dus ik zou er niet teveel van nemen.

lolololo zoveel caffeine is overkill :D

slim om dan ook nog eens cola te nuttigen aangezien daar ook "cafeïne">caffeine in zit. 10 bakken valt nog mee toch.. 500 mg "cafeïne">caffeine ofzo?

1 kopje koffie is 60 tot 120mg cafeïne. Dus tussen de 600 en 1200mg. Dan nog een blikje red bull, ook nog 80mg cafeïne.

Aan de topicstarter: Neem een stapje terug, je cafeïnegebruik is overdreven. Bouw langszaam af want je kunt lichte ontwenningverschijnselen krijgen; wat vermoeidheid en soms hoofdpijn.

schaf caffeine tabs aan, zelfde effect geen koffiemeur uit je smoel en bovendien niet veel koffie nodig.

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

potje caffeine pillen:
500mg per pil
ca 250 pillen per pot
13 a 14 euro

Als je al high wordt van koffie, laat staan wat een paar gram moroccan black met je doet. :joint::wiet::dope:

Terug
Naar boven