AndroidHealthClinic

Tevredenheidsenqûete Body en Fitshop

Ano_41490

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
65
Lengte
1m63
Massa
85kg
Vetpercentage
7%
Beste dbbers,

Voor mijn examen marketing moet ik een tevredenheidsenqûete afnemen over een bepaald soort producten. Ik heb hiervoor gekozen voor de supplementen bij b&f. Omdat ik er ook vaak bij bestel en al heel wat producten ken. Met goedkeuring van b&f mocht ik deze enquête afnemen en krijgen enkele gelukkigen een aantal samples in de plaats !

UPDATE: Inmiddels heb ik al ruim voldoende antwoorden op mijn enquete ! Aangezien ik er maar min 25 moest hebben ga ik vandaag de enquete ofline halen ! Bedankt iedereen voor jullie hulp !

*** Bij de vraag hoeveel je uitgeeft buiten b&f, deze vraag gaat over het bedrag aan supps je uitgeeft aan andere shops !!

Laatst bewerkt:
Zal het zo doen , maar bagger slecht...
kunnen ook niet tegen kritiek , dan wordt dat verwijderd op hun site :o

• Topic Starter Topic Starter
Gwn eerlijk zijn.. goed of slecht. Alle antwoorden zijn anoniem en er wordt ook niets verwijderd. ;)
Was niet mijn commentaar was van iemand anders , ik neem aan dat hij gewoon eerlijk was..
maar niet verwijderd (sorry) maar het werd volgens hem gewoon niet geplaatst...

Laatst bewerkt door een moderator:
Was niet mijn commentaar was van iemand anders , ik neem aan dat hij gewoon eerlijk was..
maar niet verwijderd (sorry) maar het werd volgens hem gewoon niet geplaatst...

Geen probleem. Alles resultaten tellen mee en zijn anoniem. Gwn invullen die handel dus ;)

Ingevuld! Ben benieuwd of er iets mee gedaan wordt :P

10 minuten van m'n tijd voor mss een paar samples, thnx but no thnx.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hem ook ingevuld.

Done ;)

superbedankt iedereen ! Heb er nog minstens 10 nodig ! Hoe meer hoe beter natuurlijk !

Ingevuld

Terug
Naar boven