AndroidHealthClinic

Tevredenheidsenqûete Body en Fitshop

vraag trouwens gewoon aan BF of ze dit op hun facebook plaatsen, dan heb je er zo 100 ingevuld

• Topic Starter Topic Starter
vraag trouwens gewoon aan BF of ze dit op hun facebook plaatsen, dan heb je er zo 100 ingevuld

Staat al op hun twitter. Fb kan idd een optie zijn als ik niet aan die 25 geraak maar dit moet wel lukken tegen het einde van de week ! bedankt voor de tip!

Beste dbbers,

Voor mijn examen marketing moet ik een tevredenheidsenqûete afnemen over een bepaald soort producten. Ik heb hiervoor gekozen voor de supplementen bij b&f. Omdat ik er ook vaak bij bestel en al heel wat producten ken. Met goedkeuring van b&f mocht ik deze enquête afnemen en krijgen enkele gelukkigen een aantal samples in de plaats !

Dus allen hierheen:

http://www.thesistools.com/web/?id=361926

Het invullen duurt max 10 min.

Bedankt alvast voor jullie hulp!

gedaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
"Done"

Done

Ingevuld, maar wat een bagger slechte vragen. Hoeveel geld geeft u uit buiten B&F haha, nou de rest van mijn salaris dus?

Maare succes ermee hoor ;-)

Ingevuld, maar wat een bagger slechte vragen. Hoeveel geld geeft u uit buiten B&F haha, nou de rest van mijn salaris dus?

Maare succes ermee hoor ;-)

Deze vraag gaat over het geld dat je uitgeeft aan supplementen natuurlijk ! aan andere shops bedoel ik dan. Is idd mss niet zo duidelijk !

Laatst bewerkt door een moderator:
Ingevuld, karma kom maar op :cool:

ook gedaan :)

Done.

done

ingevuld :)

sinds ze die stagaires ontslagen hebben die telkens de verkeerde producten in de doos stopten ben ik prima tevreden :thumbup:

Ingevuld

thx iedereen ! resultaten gaan goed !

Ingevuld. succes verder

done.

Done, karma en samples Please :)

Terug
Naar boven