XXL Nutrition

Texas Chainsaw Massacre: Real or Fiction?

El Barto No1

Cool Novice
Waardering
0
Kan me iemand zeggen of de texas chainsaw massacre echt heeft bestaan of niet?
Dus de persoon Thomas Hewitt?
Ik heb al dingen gelezen over een Ed Gein ofziets. Die zou eigenlijk de persoon achter het verhaal zijn????

Je bedoeld Leatherface?

Volgens mij heeft die gast echt bestaan.

This film, like the films Psycho (1960), Deranged, and The Silence of the Lambs (1991), was loosely inspired by Wisconsin serial killer Ed Gein.[2] Gein did wear human skin, but he acted alone and did not use a chainsaw. The interior of the house, particularly the macabre living room filled with bones, was also based on the crime scene notes describing the inside of Gein's home. The film's opening claims the events are factual, a use of the false document technique. (Filming was from July 15, 1973 and shown from August 14, 1973, while the opening narrative claims that the events took place on 18 August 1973.) Libraries in Burkburnett, Texas and nearby Wichita Falls regularly receive requests for copies of newspaper articles related to the events.[3][4]

[WIKIPEDIA]The_Texas_Chain_Saw_Massacre[/WIKIPEDIA]

jup fictie... :)

Enge film man....:bang:

• Topic Starter Topic Starter

zalige film ja :cool: zeker the beginning, een van de zaligste horrors diek gezien eb :D

Tot op het detail gefilmd, wat wel klote is , de verteller vertelt eigenlijk een urban legend, hij beweert dat dit echt zou zijn. Maar ja eigenlijk is het dus deels gebaseerd op Ed Gein , wel een ziek persoon

En wie the beginning ng niet gezien eeft, ik raad je aan , kijken!! overdreve horror :D

zalige film ja :cool: zeker the beginning, een van de zaligste horrors diek gezien eb :D

Tot op het detail gefilmd, wat wel klote is , de verteller vertelt eigenlijk een urban legend, hij beweert dat dit echt zou zijn. Maar ja eigenlijk is het dus deels gebaseerd op Ed Gein , wel een ziek persoon

En wie the beginning ng niet gezien eeft, ik raad je aan , kijken!! overdreve horror :D

Ik meen dat...vondt hem echt eng :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Vooral s'nachts kijken :cool:
Wie pist dan in zijn broek? :D

maar wel geinspireerd op iemand huh?

geen geintjes wat die ed uithaalt

Wat ben jij toch een droogkloot "shutterspeed".

Ik weet dat Ed Gein een tamelijk domme redneck was en alles behalve een eng figuur was om te zien. Er is ook een film over gemaakt die het leven van Ed Gein wat meer benaderd ( weet even niet meer hoe die film heet, was ook een extreem saaie film ),

Edgein.jpg

leuke film man :) is idd wel beetje gebaseerd op Ed Gein, maar is fictie.

ik weet nog dat ik samen een keer met mijn neven en wat vrienden s'nachts die film zat te checken. Na afloop gingen 2 meiskes naar boven om hun tanden te poetsen. Ik zag in de keuken een elektrisch broodmes liggen...dus ik pak dat ding en volgde ze stiekem naar boven :evil2: Eenmaal achter ze in de badkamer, zette ik dat ding aan :D muwhaha schrokken zich helemaal rot :roflol:

dit is trouwens ook echt lol :D

leuke film man :) is idd wel beetje gebaseerd op Ed Gein, maar is fictie.

ik weet nog dat ik samen een keer met mijn neven en wat vrienden s'nachts die film zat te checken. Na afloop gingen 2 meiskes naar boven om hun tanden te poetsen. Ik zag in de keuken een elektrisch broodmes liggen...dus ik pak dat ding en volgde ze stiekem naar boven :evil2: Eenmaal achter ze in de badkamer, zette ik dat ding aan :D muwhaha schrokken zich helemaal rot :roflol:

dit is trouwens ook echt lol :D

:roflol:

ha ha ha.....lol gek....die schrikken zich echt de t*fus! :D

Terug
Naar boven