Fitness Seller

Thailand is BB paradijs :)

RobbieH

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Zit nu in Thailand en heb daar echt het BB paradijs gevonden :)
Om te beginnen natuurlijk lekker weer, maar daarnaast kan je hier ook super gezond eten en is echt heerlijk!
Warme maaltijd kost 2 euro incl drankje en eten bestaat voornamenlijk uit rijst kip en vis.
Trainen is hier ook gewoon mogelijk, dus ik ga sochtends leker trainen en kom dan lekker een beetje bij op het strand met wat lekkere maaltijden en heerlijke fruit shakes.
Enigste ongezonde is waarschijnlijk het stappen maar acht het is vakantie dus keertje zondigen mag wel :)
Qua vrouwelijk schoon ook helemaal niks te klagen val zelf niet zo op Thais meer op blond maar stikt hier van de zweden en Denen :)

nice :)

veel plezier kerel! En pas op voor hoge golven ;)

Waar in Thailand zit je, zijn er goede gyms daar?

Relaxed man!

Het eten is goed hè? En die fruitshakies inderdaad!! Complete mango d'r in, banaan erbij, das dan 80 cent, swiing :P

Waar zit je ergens, en welke gym?

Geniet er van! :thumb:

pas maar op met die "kip".
Je weet nooit in welk riool ze die gevangen hebben! :D

Ja...eten van straatkraampjes is géén goed idee :D

Maar voor de rest is het 100% waar: Ik heb maatjes die er eens in de zoveel tijd op 'trianings-groei-kamp' gaan en niet voor niets heeft Dennis James er z'n eigen toko!

DBC01 zei:

Maar voor de rest is het 100% waar: Ik heb maatjes die er eens in de zoveel tijd op 'trianings-groei-kamp' gaan en niet voor niets heeft Dennis James er z'n eigen toko!

Ah betrapt is dat net zoiets als "ik heb vriendjes die eens in de zoveel tijd op (let op je eigen spelfouten) 'trianings-groei-kamp-clubje' gaan.

Anders ga je ff gezellig bij universe gym (kan je gezellig met dennis james trainen ;) ) Dat is in Pattaya City.

Bedoel je die 'ia' voor 'ai' Eduard?

Dat zijn typefouten. Geen spelfouten. Spelfouten zijn grammaticaal dit is een kwestie van geen brilletje dragen en snel typen :D

1000 thaibol voor een paar pieken toch?

Fijne vakantie!

DBC01 zei:
Bedoel je die 'ia' voor 'ai' Eduard?

Dat zijn typefouten. Geen spelfouten. Spelfouten zijn grammaticaal dit is een kwestie van geen brilletje dragen en snel typen :D
DBC en een brilletje? Zo'n plofkop met een piepklein brilletje, woeha :D

En nog veel plezier op vakantie man, pimpen die Zweudse dames :cool:

is je ex ook mee robbie? :D

DBC01 zei:

Wat wil je, iedere welgesteld buitenlander kan in Thailand een bedrijfje runnen met de loonlasten daar :thumbs:

Zit je in Pattaya? Super daar, weet ut! Bij Dennis James in zijn gym; Universe gym! Lachen kerel trouwens. Lekker trainen, eten en erna de boulevard oversteken en zo de zee in lopen. Super toch! Wil snel zelf nog een keer terug. Het is de max!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit in Kho Phanag waar ook de full moon partys zijn, is echt paradijs op aarde!!!
Zo ziet mijn dag er een beetje uit:

Eerst uitslapen dan lekker ontbijten met vers fruit ( bananen ananas watermeloen en banaan ) en yoghurt/melk in een grote schaal met meusli.
Dan lekker beetje zwemmen dan lekker even trainen en weer wat zwemmen en dan wat eten.
Als het eten gezakt is heerlijke massage ff de spiertjes laten verwennen :)
Dan weer lekker op het stransd liggen.
Dasn ff doezen en lekker wat eten in leuke tentjes aan het strand.
Dan lekker ergens rustuig wat gaan drinken en dan weer ff doezen en omkleden en feest vieren op het strand :)
Zijn hier veel leuke Zweedse Deense engelse etc meisjes :)

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:

Nope heb expres mijn vlucht 2 maanden later verzet :)
En alleen reizen is in Thailand echt heel erg goed te doen, heb al meer mensen leren kennen als op andere vakanties en is ook heel veel leuker.
Is nu al de beste vakantie ooit.

sanniejj zei:
Anders ga je ff gezellig bij universe gym (kan je gezellig met dennis james trainen ;) ) Dat is in Pattaya City.

Je kan daar voor €600 een lifetime abbo nemen :). Wel leuke prijzen daar!
Pattaya her i come! :D [Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven