Fitness Seller

That Sugar Film - Official Trailer

Interesting, hoop dat ze met wat degelijke informatie komen en niet twijfelachtige onderzoeken gaan cherry picken om een punt over te brengen en de kas te spekken.

Ik schat de kans dat dit de wetenschappelijke informatie die er op het moment beschikbaar is fatsoenlijk gaat communiceren naar de layman op 1%

en dat is optimistisch

Zeker interessant, snap alleen niet wat ze met de film willen bereiken. Hoop niet dat het weer een debiele conclusie trekt als 'suiker is slecht, vermijd het' net zoals het eerder was met koolhydraten, daarna vetten, daarna verzadigde vetten, en nu ineens al het rode vlees.

Maar inderdaad. Als je naar de suikerinname van de gemiddelde amerikaan kijkt dan lijkt het me ook dat je bloedsuikerspiegel de hele dag maar alle kanten op slaat en je uiteindelijk wel een insuline resistentie gaat opbouwen.

Maar das meer broscience, verband tussen schommelde suikerspiegel en insulineresistentie is nooit bewezen.

Zeker interessant, snap alleen niet wat ze met de film willen bereiken. Hoop niet dat het weer een debiele conclusie trekt als 'suiker is slecht, vermijd het' net zoals het eerder was met koolhydraten, daarna vetten, daarna verzadigde vetten, en nu ineens al het rode vlees.

ja maar die ene matige studie die niks meer dan een correlatie tussen het eten van rood vlees en bepaalde kwalen aantoonde!!!!!

Ja maar het kwam op televisie en dus is het waar.

Aldus mijn familie en de familie van mn vriendin.

RTL is praktisch Nature

Ja maar het kwam op televisie en dus is het waar.

Aldus mijn familie en de familie van mn vriendin.

Dit heb ik ook zo vaak.... Met al die programmas tegenwoordig... Oneindige discussie en dat was het op tv dus is dat waar want op tv komt het niet voor niks!.......

Terug
Naar boven