XXL Nutrition

The Bodybuilder's Nutrition

Powergiant

Competitive Bodybuilder
Waardering
111
Guten Tag!

Ik ben op zoek naar een boek over bb-voeding. Ik heb al meerdere keren positieve commentaren over BFFM gehoord,
maar heb het idee dat dit boek meer gericht is op het verliezen van vet. Echter ben ik op zoek naar een boek/boeken
dat/die meer de bulk-kant van het verhaal belicht(en), daar ik als doel stel om flink aan te komen.
Nu kwam ik langs The Bodybuilder's Nutrition Book van Franco. Kent iemand dit boek misschien?
Als jullie enkele aanraders weten -> Karma guaranteed!

Ben hier ook wel een benieuwd naar..

Ik ben op zoek naar een boek over bb-voeding. Ik heb al meerdere keren positieve commentaren over BFFM gehoord,
maar heb het idee dat dit boek meer gericht is op het verliezen van vet. Echter ben ik op zoek naar een boek/boeken
dat/die meer de bulk-kant van het verhaal belicht(en), daar ik als doel stel om flink aan te komen.

Volgens mij worden daar geen boeken over geschreven omdat een bulkdieet veel te eenvoudig is. Iedereen kan met een beetje gezond verstand vertrekkende van BFFM zich wel inbeelden wat er zoal in een FFFM boek zou staan.

Gewoon BFFM lezen, ik heb hem net uit en het is zeker geschreven met als doel vet verlies maar je leert echt veel over voeding en dat is gewoon algemeen toepasbaar.

Gewoon een goed boek om te lezen.

• Topic Starter Topic Starter
Ok dankjullie! Maar zijn er ook andere boeken die jullie misschien aanraden?

Terug
Naar boven