Fitness Seller

Nieuws The continuation: Overlast Polen in grote steden nu een feit

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
[Link niet meer beschikbaar]

Ze bleven niet hangen toch? Terug op de bus gezet en dankzij dat verschikkelijke EU instituut in Brussel wandelen ze zo weer terug. Treurig voor die toch wel sympatieke lui dat de puinhopen van de Europese commissie met hun miljoenairs parlementariers zo hard aankomen en ook de West-Europese burger ziet z'n lokale leefomgeving verloederen.

Nederland hoort weer volledig over het eigen immigratie beleid te gaan, iedereen minimaal MBO3 niveau en geen uitzonderingen. Ons ministerie van integratie mag dit al niet meer zelf bepalen want Brussel is een overheersende controle-macht.

Zie ze zelf toch weinig hier in Nederland, en als ik ze zie zijn ze aan het werk en liggen ze niet op straat.

Ja maar dat is ook alleen maar omdat ze weer dezelfde fout maken, men past nog steeds geen filter toe en dus krijg je alles binnen, ook dat wat je best kan missen. Filtering zal in begin misschien wat extra kosten aan ambtenaren maar op de lange termijn pluk je de vruchten.

Die poolse kentekens zitten ondertussen ook al op de betere auto's.

hmm, apart :) veel werken er in het westland, lekker goedkoop tomaten plukken. hoewel ik ze hier ook veel bij schildersbedrijven e.d. bezig zie.

ik zie hier dagelijks tientallen poolse auto's rijden! en ik rijd over het algemeen maar 30km per dag (woon/werk).

hmm, apart :) veel werken er in het westland, lekker goedkoop tomaten plukken. hoewel ik ze hier ook veel bij schildersbedrijven e.d. bezig zie.

ik zie hier dagelijks tientallen poolse auto's rijden! en ik rijd over het algemeen maar 30km per dag (woon/werk).

Precies, als ik ze zie dan zijn ze altijd aan het werk in de bouw oid.

Afentoe een pools kenteken ook maar niet zovaak dat het verontrustend is.

Integratie moet onmiddelijk stoppen, onbegrijpelijk dat hier nog mensen achter staan.

Polen ok, maar Roemenen en Bulgaren zijn pas echt probleemgevallen

Het is natuurlijk te gek voor woorden dat dit zover heeft kunnen komen, dat Polen de voorkeur hebben boven Nederlanders bij werkgevers. We zijn weer goed bezig..

In wateringen is zelfs een hotel voor poolse arbeiders gebouwd (al ruime tijd geleden) :roflol:

op het hier op DBB welbekende onderbuikgevoel:D

Zijn er ook al poolse moskeetjes?

Zijn er ook al poolse moskeetjes?

?? Polen zijn zwaar katholiek. Dus als je niet oppast beginnen we straks ECHT kerst te vieren, en is het afgelopen met die heiligheidsschenner van een kerstman :p

OT: Ja dat is te verwachten. Op zo'n grote populatie krijg je nu eenmaal na een tijdje ook rotzooi binnen. Wanneer dat in kleine hokken wordt opgesloten in klote wijken dan heb je een succesrecept voor sociale onrust

Ghe je zou eens met mijn moeder moeten praten over Roemenen.

Overigens betreffen de meeste vooroordelen over Roemenen hier in het westen toch vooral de bedelende zigeuners.

Ik wil best praten... is ze lekker? eventueel pics?
Tja het zijn ook vooral de zigeuners die hier de boel verzieken.

Terug
Naar boven