AndroidHealthClinic

Nieuws The continuation: Overlast Polen in grote steden nu een feit

In deze omgeving (oost Utrecht) stikt het ook van de Polen.

Huisvesting in woonwijken, campings etc etc.

Word zeker een flink probleem.

Ik wil best praten... is ze lekker? eventueel pics?
Tja het zijn ook vooral de zigeuners die hier de boel verzieken.

....Dude....mijn moeder :rolleyes: Bovendien valt mijn moeder niet op ecto-kaaskoppen :p. Je moet op zijn minst een beer kunnen slachten met je blote handen zoals iedere Hongaarse man (dat was ook een voorwaarde voor mijn vader om met haar te trouwen)

....Dude....mijn moeder :rolleyes: Bovendien valt mijn moeder niet op ecto-kaaskoppen :p. Je moet op zijn minst een beer kunnen slachten met je blote handen zoals iedere Hongaarse man (dat was ook een voorwaarde voor mijn vader om met haar te trouwen)

milfs zijn altijd ok :D Gelukkig ben ik geen ecto... Wel een kaas.

Ik zei al: de nieuwe mocro's.

Eigenlijk is het toch wel niet te vatten dat we politici hebben die kennelijk niet in staat waren om dit soort zaken te voorspellen. Het moet toch niemand verbazen dat als je de beste SZ van de wereld hebt en tegelijk de grenzen opengooit dat je een tijd later met een hoop gelukzoekers zit. Hoe moeilijk is het om een wetsvoorstel in te dienen dat bepaald dat er maar een maximum aantal per jaar het land in mogen. Hoe moeilijk is het om binnen dat aantal bepaalde minimumvoorwaarden te stellen. We betalen dat volkje tussen de 5000 en 15000 euro per maand om hun job te doen, en zelfs zo'n eenvoudige zaken kunnen ze niet voor elkaar krijgen. Geen wonder dat de burger geen vertrouwen heeft in de politiek. Geen wonder dat partijen als PVV succes hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Kijk T, het is natuurlijk heel makkelijk als VVDérs met een villa in Wassenaar mogen stemmen en JA zeiden tegen toetreding van landen als Bulgarije en Roemenie.

Dat hele idee van de Unie uitbreiding komt van de rechts liberale koers die er in Europa in meerderheid heerst want zei merken immers niets van brute verloedering in hun leefomgeving.

Dat Lubbers onlangs nog zei dat Nederland maar meer immigranten moet binnenhalen vertelt mij dat hij een lijntje heeft lopen naar bankiers en andere hoogwaardigheidsbekleders voor wie dit allemaal heel erg wenselijk is.

En het Volk? Dat slaapt en is geacht te gehoorzamen aan wat de Europese commissie achter gesloten deuren besluit en hoe het de wet schrijft, het Parlement heeft nauwelijks invloed en ik kan het niet controlen via de media zoals ik dat met een zender als Politiek24 enigszins wel kan.

die vieze polen kijken mij altijd zo raar aan, voel me echt ongemakkelijk als ik langs ze moet lopen, ze belemmeren heel de ingang van de supermarkt hier.

• Topic Starter Topic Starter
Dat zijn kloontjes van verbannen DBB members die weten dat de test hier boven het verstand gaat. Gênant voor leden die denken avances te hebben gemaakt.

Dat zijn kloontjes van verbannen DBB members die weten dat de test hier boven het verstand gaat. Gênant voor leden die denken avances te hebben gemaakt.

Heb ik net gedaan met pm...:o

daar gaat mijn fantasie bedankt voor het kapot maken van mijn dromen over 18-jarige meisjes.

Hier stikt het ook van de Polen, zolang elke Pool z'n zusje van 17-25 jaar meeneemt heb ik er geen enkel probleem mee maar voorlopig zie ik alleen lelijke Polen.

Ten eerste stoten ze het brood uit de mond van de Nederlandse aannemer en ten tweede komt er een shitload aan tuig mee die hier niet komt om het huis te schilderen voor 1/3 van de prijs maar om bij jou en mij de autoruit in te slaan voor een radio van 25 euro.

De geschiedenis gaat zich herhalen...

Eigenlijk is het toch wel niet te vatten dat we politici hebben die kennelijk niet in staat waren om dit soort zaken te voorspellen. Het moet toch niemand verbazen dat als je de beste SZ van de wereld hebt en tegelijk de grenzen opengooit dat je een tijd later met een hoop gelukzoekers zit. Hoe moeilijk is het om een wetsvoorstel in te dienen dat bepaald dat er maar een maximum aantal per jaar het land in mogen. Hoe moeilijk is het om binnen dat aantal bepaalde minimumvoorwaarden te stellen. We betalen dat volkje tussen de 5000 en 15000 euro per maand om hun job te doen, en zelfs zo'n eenvoudige zaken kunnen ze niet voor elkaar krijgen. Geen wonder dat de burger geen vertrouwen heeft in de politiek. Geen wonder dat partijen als PVV succes hebben.

Precies lijkt wel of ze het niet willen zien, of dat de capaciteiten simpelweg ontbreken voor het vak van een goed Politicus/bestuurder.
Elk verstandig mens kan bedenken dat dit op den duur weer voor zware problemen gaat zorgen in de samenleving.

Er worden zo vaak totaal foute beslissingen genomen dat je het water ziet branden.Heb steeds meer het idee dat je met een stel idioten te maken hebt
wat totaal incapabel is om een land te besturen.
Wereldvreemde figuren bij wie elke vorm van realiteitszin gewoon ontbreekt.

Kijk en luister alleen al naar een Donner, Hirsch Ballin en natuurlijk onze nationale hofnar Balkie Boy.

Terug
Naar boven