- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil best praten... is ze lekker? eventueel pics?
Tja het zijn ook vooral de zigeuners die hier de boel verzieken.
Bovendien valt mijn moeder niet op ecto-kaaskoppen
. Je moet op zijn minst een beer kunnen slachten met je blote handen zoals iedere Hongaarse man (dat was ook een voorwaarde voor mijn vader om met haar te trouwen)....Dude....mijn moederBovendien valt mijn moeder niet op ecto-kaaskoppen
. Je moet op zijn minst een beer kunnen slachten met je blote handen zoals iedere Hongaarse man (dat was ook een voorwaarde voor mijn vader om met haar te trouwen)
Gelukkig ben ik geen ecto... Wel een kaas.Die poolse kentekens zitten ondertussen ook al op de betere auto's.

milfs zijn altijd okGelukkig ben ik geen ecto... Wel een kaas.
waar woon je? het stikt hier (regio DH) van de polen man.
ik kan me voorstellen dat ze niets in lutjebroek ofzo te zoeken hebben.

Mijn pa is ook een kaas. Zolang je maar een beer kan slachten met je blote handen.....
waarschuw je moeder alvast 
die vieze polen kijken mij altijd zo raar aan, voel me echt ongemakkelijk als ik langs ze moet lopen, ze belemmeren heel de ingang van de supermarkt hier.

Misschien ben je wel knap dan zou ik je ook blijven aanstaren![]()

Dat zijn kloontjes van verbannen DBB members die weten dat de test hier boven het verstand gaat. Gênant voor leden die denken avances te hebben gemaakt.

Erger kan niet, islam ontbreekt...
Eigenlijk is het toch wel niet te vatten dat we politici hebben die kennelijk niet in staat waren om dit soort zaken te voorspellen. Het moet toch niemand verbazen dat als je de beste SZ van de wereld hebt en tegelijk de grenzen opengooit dat je een tijd later met een hoop gelukzoekers zit. Hoe moeilijk is het om een wetsvoorstel in te dienen dat bepaald dat er maar een maximum aantal per jaar het land in mogen. Hoe moeilijk is het om binnen dat aantal bepaalde minimumvoorwaarden te stellen. We betalen dat volkje tussen de 5000 en 15000 euro per maand om hun job te doen, en zelfs zo'n eenvoudige zaken kunnen ze niet voor elkaar krijgen. Geen wonder dat de burger geen vertrouwen heeft in de politiek. Geen wonder dat partijen als PVV succes hebben.