MuscleMeat

The Fitness Center

AbFab

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
1.009
Lengte
1m67
Massa
59kg
Deze keten krijgt er een nieuwe vestiging in Rotterdam bij. Foto's zien er goed uit en ga er tzt natuurlijk ook zelf even kijken, maar heeft iemand ervaring met deze sportschool?

ik heb gehoord dat het drap is en een van mijn mate is er van af getrapt.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, wat had ie gedaan?

Dat t niet hardcore is enzo interesseert me trouwens niet, train nu ook bij zo'n healthclub en dat gaat prima. Zolang ik maar gewoon mn ding kan doen en alles daarvoor aanwezig is.

iemand zocht ruzie met hem dus brak wel wat rumoer los die gozer slaat mijn maat en vervolgens word mijn maat er van af getrapt door dat ie die gozer heb opgewacht na het sporten en hem in elkaar gerost had. terwijl het personeel er bij stond te kijken hoe die gast hem een klap gaf in het begin. dat is wat ik vernomen heb van zijn verhaal he.

maar sinds je rotterdam zit kom gewoon bij fit for free:P genoeg gewichte

iemand zocht ruzie met hem dus brak wel wat rumoer los die gozer slaat mijn maat en vervolgens word mijn maat er van af getrapt door dat ie die gozer heb opgewacht na het sporten en hem in elkaar gerost had. terwijl het personeel er bij stond te kijken hoe die gast hem een klap gaf in het begin. dat is wat ik vernomen heb van zijn verhaal he.

maar sinds je rotterdam zit kom gewoon bij fit for free:P genoeg gewichte

:eek:

hey brah rede dat ik f4f zit is grotendeels vanwege 5 minutjes van huis vandaan. en sinds ik nog geen pro ben is dit een heerlijke opstap

Als er een squatrek en 200+kg aan gewichten is kan het er mee door... Maar heb zelf ook ooit bij F4F getraind, de sfeer is gewoon pauper.

oh de sfeer tjah vol met beach boys wannabe's alleen het voordeel is daar je hoeft maar een beetje woest te kijken en ze maken inplaats van 5 sets maar 2 en dan mag jij al :P dus .

helaas geen squat rek maar we hebben hiere zo'n 800 kilo als niet meer aan schijven

Wat moet je met zoveel schijven zonder squatrek.
Ik ga sowieso niet bij F4f sporten.

Maar ontopic please!

tjah omdat we gedwonge zijn om te squatte in een smith :(

OT: het beste wat je kan doen is ff langs gaan . want ik kan dit wel gehoord hebben van mijn maat maar natuurlijk gaat ie negatief doen als je daar weg gestuurd bent

Dat soort ervaringen wil ik juist horen. Want als je bij dat soort zaken langsgaat zijn ze altijd heel aardig en enthousiast. Kan en mag alles. Maar wil graag weten hoe het in de maanden erna bevalt.

Niemand?

Vestiging opent trouwens pas in december/januari.

Terug
Naar boven