Fitness Seller

The Hobbit 2

Morgen ga ik hem zien, eerst deel 1 weer ff kijken.

Trailer zag dr wel vet uit imo :) ben benieuwd!

Hobbit 1 viel toch wat tegen. Met name het eerste uur waar er niks gebeurd.
Hopelijk is Hobbit 2 beter.

wist niet eens dat die vandaag in de bios kwam
Vorig jaar eerste deel twee keer gekeken in Wellington, wat minder dan de eerste 3..maar who gives a ****:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Gisterenavond in première gegaan.

Trouwens, wat minder dan de eerste 3?

Ja snap ook geen k*t van wat je schrijft..

:o wut? Ja lotr 1-3, wat kan ik anders bedoelen

en nee ben Nederlander:trollfacex:

Ik zou eigenlijk op dit moment aan het kijken zijn bij Pathé (High Frame Rate, IMAX 3D), maar heb nog teveel werk af te maken en het is niet echt om de hoek :(

:o wut? Ja lotr 1-3, wat kan ik anders bedoelen

en nee ben Nederlander:trollfacex:
The Hobbit, een prequel. Gaat over die lelijke troll die in het begin die ring heeft. Niet Golem, die hobbit.

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Ik zou eigenlijk op dit moment aan het kijken zijn bij Pathé (High Frame Rate, IMAX 3D), maar heb nog teveel werk af te maken en het is niet echt om de hoek :(
haha skkl nurd ga gwoon sonde van geld leuke filmp betr dan werk

hry5mq.jpg

Nooit de lord of the rings gekeken, toen met vrienden naar hobbit 1 geweest... potverdomme!!!

...saai:spaz:

LOTR waren ook wel een stuk mooier dan The hobbit vind ik. The Hobbit eindigde dan ook midden in het avontuur, dus ik verwacht van deel 2 wel wat meer.

Alssie net zo sterk is als deel 1 dan ga ik em niet kijken. Wat een slappe bagger.
Zoals mn broer al zei, een dun boek zoals The Hobbit uitsmeren over 3 films, dan weet je dat het k*t is.

Niemand nog geweest? i am dissapoint.

Wil ook graag, maar die film duurt 3 uur:roflol: beter int weekend gaan

• Topic Starter Topic Starter
Ik vond hem weer geweldig, 1 was ook echt goed. Komt wel omdat k een groot fan ben. Zeker de moeite waard!

Terug
Naar boven