Fitness Seller

The Hobbit 2

Heb zelf niks met fantasy, en heb lotr ook nooit gezien. Ik heb zelfs Harry Potter nog nooit gezien XD.

Vorig jaar wel naar de hobbit geweest. Vond hem wel redelijk oké. Duurde alleen veel te lang, en ik vond die 3D shit echt tergend icm met ondertitels.

Gister naar The Hobbit 2 geweest

Shit was weer fcking awesome, kan niet wachten op deel 3

Film was wel goed, alleen niet echt connectie met alle spelers in de film. 8/10

Ben benieuwd hoe deel 3 is!

de twee hobbit films trekken imo echt op geen klote. Vooral die slap stick-achtige tom and jerry gevechten waarbij dwergen van hier naar daar worden geworpen etc. De magie uit de LOTR films is er ook niet meer.

Ik ben het 100% met je eens wat betreft Hobbit deel 1. Absolute k*tfilm. Kan ook niet begrijpen waarom zo veel mensen het een goede film vinden. Maar deel 2 is dus al even k*t?

Deel 2 is echt veel vermakelijker dan deel 1. De magie uit de LOTR films mist inderdaad maar dat maakt het nog geen slechte film.

Tis inderdaad minder rauw dan LOTR, wat kinderlijker, wat sprookjesachtiger, maar desondanks net zo tof imo

Gebeurd er ook daadwerkelijk iets in The Hobbit 2? Gister 1 gekeken omdat vrienden binnenkort naar deel 2 willen, maar deel 1 leek net op een slechte walt Disney film imo.

Gebeurd er ook daadwerkelijk iets in The Hobbit 2? Gister 1 gekeken omdat vrienden binnenkort naar deel 2 willen, maar deel 1 leek net op een slechte walt Disney film imo.

In 1 gebeurt er idd vrij weinig... maar tis wel leuk om naar te kijken, mooi gemaakt en shit

ik vind de 48 FPS zo k*t! Je ziet soms gewoon de neppigheid eraan, alsof t een tekenfilm is of dat je de set ziet. Beter hadden ze gewoon gefilmd zoals LOTR. Het is idd wat meer komisch allemaal, dat is nu eenmaal de invalshoek van |The Hobbit.

Spoiler alert:
De draak was cool gemaakt, hij lult alleen veel te veel en moet gewoon die ventjes opvrete, wat ik dan wel vet vond was Sauron. Sauron is gewoon een mega baas, en hoe hij Gandalf effe afpimpt in dat fort was weer mooi, hoop dat ie in deel 3 nog ff gaat knalle.

Dat had ik ook MeesterJ. Hier kon je kiezen tussen HFR, dus die 48FPS en de gewone versie en heb voor de HFR versie gekozen maar vond het op sommige momenten er echt raar uitzien. Vond de film verder wel vermakelijk.

ik vind dat high frame rate juist harstikke vet, moeten zse bij alle films doen ,dan ken je de actie tenminste ech volgen!

Tsja het zou ook echt vet moeten zijn, maar sommige stukken in die film zagen er gewoon anders uit, alsof ze er in waren geplakt ofzo.

Bij Smaug bijvoorbeeld dat al dat goud door die balken ofzo naar beneden stroomt, lijkt net of het er niet tussen past, erg zonde.

Vandaag ook gezien goeie shit, vooral die draak :D. Vond deel een wel een beetje tegenvallen vorig jaar, nu wachten op de derde!

Terug
Naar boven