MuscleMeat

the last samurai

Lijkt me wel een redelijke film eigenlijk.
Trailer vond ik redelijk indrukwekkend (na de veldslag van Return of the King vind je alles opeens nog maar 'redelijk' ipv geweldig denk ik :) )..
Het lijkt me een soort Gladiator maar dan in het feodale Japan?
Eerste impressie is goed iig :)

ik zou er gister heen gaan, maar was te laat :mad:

maargoed lijkt me erg goede film, duurt erg lang dus zorg voor een maaltijd tijdens de film ;)

zoutzak zei:
ik zou er gister heen gaan, maar was te laat :mad:

maargoed lijkt me erg goede film, duurt erg lang dus zorg voor een maaltijd tijdens de film ;)
jah ben ik echt benieuwd naar Zout! Hoe doe jij dat dan? neem je eten mee, en wat dan? Want nu heb ik vaak dat ik thuis blijf ivm met mn voeding, en das niet echt goed voor mn sociale leven.

Heb net "the making of" gezien... ziet er wel uit als een coole film

Veel zwaardvechten, en oud Japanse cultuur... mooie plaatjes, giga grote vechtscenes (met duizenden mensen en paarden).

Tom Cruise is trouwens 12 kilo aan spiermassa aangekomen voor deze rol (klein beetje ontopic :))

• Topic Starter Topic Starter
het heb dus gister gezien, en ik vond hem echt goed, en ik beschouw mezelf wel als een redelijk filmcriticus, dus zeker een aanrader als je van die Japanse cultuur en mooie zwaardgevechten houd.
Toppertje is de scene, als onze tom de vijand het eerste spot (die op het dak), en dan 'adem in en even lekker genieten alles gaat zo snel' met afstand de beste scene uit de film vond ik!

boogie zei:
jah ben ik echt benieuwd naar Zout! Hoe doe jij dat dan? neem je eten mee, en wat dan? Want nu heb ik vaak dat ik thuis blijf ivm met mn voeding, en das niet echt goed voor mn sociale leven.
ik neem gewoon een zak nootjes mee, 200 gr walnoten ofzo, of een noten mix.

heb zelfs wel eens bakken yoghurt meegenomen, incl lepel, en dan lekker uitgebreid vreten in de bios, boterhammen mee :D

zoutzak zei:
ik neem gewoon een zak nootjes mee, 200 gr walnoten ofzo, of een noten mix.

heb zelfs wel eens bakken yoghurt meegenomen, incl lepel, en dan lekker uitgebreid vreten in de bios, boterhammen mee :D

Hehe Hardcore to tha bone :thumbs:
Heb ook al een keer met kipfilet en al in de bios gezeten haha, die dudes met wie ik was wisten niet wat ze zagen :D

Daarnaast lijkt mij TLS wel een aardige kino....

oude topic, maar net eindelijk the last samurai gezien..man ik moest huilen op het einde..wat een mannen, wat een eer..diepe respect

CQ_Demolisher zei:
oude topic, maar net eindelijk the last samurai gezien..man ik moest huilen op het einde..wat een mannen, wat een eer..diepe respect

bwahahahaha huilen :D

;)

kga hem eens afhalen van internet zie [Abeelding niet meer beschikbaar]

srry ik vond t maar een BOUTfilm, heel melodramatisch en een echte hollywoodfilm. dat einde dan?! OMG t leek wel de ondergang van de titanic zo slecht!!!!

allee, titanic roelde :D

je moet het ook in grotere context zien kurgan, zie het als een ode/tribuut aan de vroegere helden

echt een topfilm!!!

ik vind het eigenlijk net dances with wolves, maar dan is het in het oosten.... ik vond hem wel aardig, voor het verhaal moet je in iedergeval niet gaan

Ik heb hem op dvd en ik ga hem vandaag kijken. Mooie film.

ok cq, dat kan ik wel snappen, ik ben zelf aardig fan van t oosten en wat ermee te maken heeft (vandaar mischien mn tattoo van een draak die over mn borst/schouder/rug loopt :) ) maar ik vond die film echt nix, geef mij maar een verhaal waar je hoofd rondjes van gaat draaien zoals ExistenZ of donnie darko

Bwa vind em nog goed wel soms iets te weinig actie en langdradig vooral tussen 30minuten en 1uur 15 als hij aan het genezen is :p
Maarja film is albei al goed vindek persoonlijk ;)

Terug
Naar boven