ik ga er zo heen, wat kan ik verwachten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jah ben ik echt benieuwd naar Zout! Hoe doe jij dat dan? neem je eten mee, en wat dan? Want nu heb ik vaak dat ik thuis blijf ivm met mn voeding, en das niet echt goed voor mn sociale leven.zoutzak zei:ik zou er gister heen gaan, maar was te laat![]()
maargoed lijkt me erg goede film, duurt erg lang dus zorg voor een maaltijd tijdens de film![]()
ik neem gewoon een zak nootjes mee, 200 gr walnoten ofzo, of een noten mix.boogie zei:jah ben ik echt benieuwd naar Zout! Hoe doe jij dat dan? neem je eten mee, en wat dan? Want nu heb ik vaak dat ik thuis blijf ivm met mn voeding, en das niet echt goed voor mn sociale leven.

zoutzak zei:
zoutzak zei:ik neem gewoon een zak nootjes mee, 200 gr walnoten ofzo, of een noten mix.
heb zelfs wel eens bakken yoghurt meegenomen, incl lepel, en dan lekker uitgebreid vreten in de bios, boterhammen mee![]()

whaha je bent gewoon een gore prutser!Propje zei:Hmm whahaha
Hoe kwam dat dan?!![]()
Volgende keer beter kerel![]()

CQ_Demolisher zei:oude topic, maar net eindelijk the last samurai gezien..man ik moest huilen op het einde..wat een mannen, wat een eer..diepe respect
) maar ik vond die film echt nix, geef mij maar een verhaal waar je hoofd rondjes van gaat draaien zoals ExistenZ of donnie darko