Fitness Seller

the last samurai

Het leek me maar een beetje een standaard actie film op eerste opzich, en tom cruise leek me niet helemaal de geschikste persoon voor de rol.

Toen ik de film gezien had was het toch anders, hij was zeker meer dan alleen vermakelijk, ik vond het een zeer goeie film. :thumbup:

idd, echt een HELE goede film, moest ook bijna huilen ;)

NaLiN zei:
heil donnie heil donnie
mijn favo :thumbs:
Same here. Ik raak wel altijd een beetje in de war van films over tijdreizen. :D
Last samurai is een standaard hollywood product:
-prima actie scenes
- slap moralistisch verhaal
- nog slapper liefdes verhaaltje.

Vooral de moraal in hollywood films irriteren me. Let maar eens op: mensen die experimenteren met drugs of coïtus overkomt altijd de meest nare dingen in films….

Lauw zei:
Same here. Ik raak wel altijd een beetje in de war van films over tijdreizen. :D
Last samurai is een standaard hollywood product:
-prima actie scenes
- slap moralistisch verhaal
- nog slapper liefdes verhaaltje.

Vooral de moraal in hollywood films irriteren me. Let maar eens op: mensen die experimenteren met drugs of coïtus overkomt altijd de meest nare dingen in films….

Helemaal mee eens bro! Altijd die ranzige moraal in het verhaal he. Ze kunnen het gewoon niet laten daar in Hollywood... Bv The Day After Tomorrow, leuke film TOT halverwege die moraal r weer in geknalt wordt en je overspoeld wordt door een lading aan sentimenteel gezever. Juck!!! Altijd moeten ze het weer vol stampen met die vuile cliche's, om ziek van te worden!

idd, day after ben ik in de bios wezen kjken en voor de special effects alleen al zou ik ervoor naar de bios gaan. maar t moraal van t verhaal mogen ze van mij zo weglaten :)

Terug
Naar boven