AndroidHealthClinic

The Most Shocking Bodybuilding Interview Ever

Damn wat een verhaal!!! Ik geloof het wel allemaal!! Als je hier over gaat nadenken is het opeens allemaal niet meer zo leuk! :mad:
Wie denken jullie dat het is? Ik denk dat het Lee priest is! Omdat ik een x ergens gehoord had dat hij ermee wilde kappen, omdat het allemaal steeds gekker werd!

Nogmaals erg schokkend om te lezen!!! :(

Erg interessant interview inderdaad, maar hij doet wel érg alsof hij van te voren niet wist waar hij aan begon.

Ben het ermee eens dat de atleten te weinig verdienen vergeleken met atleten in andere sporten, maar niemand houdt 'm tegen om ermee te kappen. Grote droom of niet, als je dát er voor over moet hebben om te winnen, dan ben je wel erg dom om aan dat spelletje mee te blijven doen. Enough is enough.

Erg jammer dat de sport zo'n freak-show is geworden, vraag me af waar het ophoudt.

Ben trouwens benieuwd wie hij hiermee bedoelt:
"I'll tell you right now, if anybody's
going to die next, it's going to be [blank]. He's too old to be messing
with [junk] like that. His pancreas I don't think is too good. There's a
look that you get. I can see it. [Blank, a top pro] is very ill."

Ik denk dat hij die gast bedoeld (kan ff niet op zijn naam komen) die hier pas nog gepost was en er zo ziek uitzag vooral met die GH pens!!!

Idd shocking stuff. Volgens mij weten we de helft niet van wat er allemaal afspeeld in die wereld.(en volgens wil je dat niet weten:) )

"We will. I guarantee you. You're going to see lots of guys dying in the
next few years."

???

Echt freaky, ik wist wel dat het ver gaat maar dit is toch te gek!! Wat drijft die gasten nou!! ?? Is dat echt die podiumplek om de grootste van allemaal te zijn? Het lijkt meer een ziekte zoals hij het schetst

Inmiddels zijn we meer dan 7 jaar verder en hoeveel doden zijn er dan gevallen ? Zo shocking is dat interview toch ook weer niet ? Of dachten sommigen hier dat ze zo groot werden op Muscletech spullen ?

Het publiek wil freaks zien, dus krijgen ze freaks.

Laatst bewerkt:
Mr. B.I.G. zei:
Ik denk dat hij die gast bedoeld (kan ff niet op zijn naam komen) die hier pas nog gepost was en er zo ziek uitzag vooral met die GH pens!!!

Je bedoelt Greg Kovacs....

Maar het interview is inderdaad schokkend voor een buitenstaander. Ikzelf had dit echter wel verwacht....
Maar net zoals Eric zegt het publiek wil freaks zien.

Jah het is wel een shocking interview. Maar ik sta r niet van te kijken.

Het zijn ook gewonen jongens die begonnen zijn met 1 kuurtje.
En ze zijn gegrepen door de sport en de a.s. en de sfeer waar ze in zitten.
Hoeveel zijn er hier al die steeds zwaarder gaan en gekker!!!!!!!!!!!!!!!!
Vergelijk het hier eens met nu en 4 jaar geleden dan zie je echt wel een verschil kwa kuren.
Ik ken het best wel begrijpen dat ze zo ver gaan zeker als geld gegeven moment geen rol meer speelt of als ze goeie sponsers hebben.

BB: About $60,000, but it's going to be higher next year. Just this last
year I had to add [blank]. Right now it's the number-one bodybuilding
"supplement" in the competition ring. All these guys you see getting
bigger, it's that. No question. Two years ago . . . I don't want to take
nothing from [blank], really nice guy, nice family man, but physiquewise he
was flat as a pancake. Now he's bigger, 20 to 30 pounds heavier. It's all
[from this stuff]. [Blank] is heavy on it. Of course, we all are. I'm
scared ****less.

vraag me welk spul dit is? (Blank) ???

Misschien kan je het in december meenemen als je weet wat het is! :thumbup:

/Doe eens niet J...

:D haha wie weet ;) wat bedoel je met doe eens niet j... ???

Ericr zei:
Inmiddels zijn we meer dan 7 jaar verder en hoeveel doden zijn er dan gevallen ? Zo shocking is dat interview toch ook weer niet ? Of dachten sommigen hier dat ze zo groot werden op Muscletech spullen ?

Het publiek wil freaks zien, dus krijgen ze freaks.
precies. interview is al oud.

Toch geen verrassing dit? Denk dat je erg naief bent als dit als een shock komt voor je.

Overigens vind ik het afschuiven van alle verantwoordelijkheid van deze gast (zij maken dat we dit moeten doen) te makkelijk. Je hebt altijd een keuze.

Overigens vind ik het afschuiven van alle verantwoordelijkheid van deze gast (zij maken dat we dit moeten doen) te makkelijk. Je hebt altijd een keuze.
Precies, hij doet net alsof hij geen vrije wil heeft ofzo.
Oke, als je bij de absolute top wil horen, zul je met het spelletje mee moeten doen, maar niemand houdt je tegen om eruit te stappen.

Op www.bodybuilding.com/fun/undercover.htm is trouwens ook een regelmatige rubriek geschreven door een "IFBB Pro Undercover". Erg leuk om te lezen, maar inderdaad niet shocking meer voor de meesten.

Laatst bewerkt:
ik had altijd de indruk dat de top BB'ers iets van 2 of 3 per jaar kuurde.....

nu weet ik wel beter :(

die drugstesten, doen ze die alleen voor de Mr. O of ook voor andere wedstrijden?

Terug
Naar boven