XXL Nutrition

The Nationals 2009

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
37
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
Nationals 2009 brengt dit jaar echt het grootste aantal extreme amateurs in de geschiedenis !
voor sommige die MD TV volgen kennen wel enkele atleten die meedoen uit de filmpjes!

Jeff long schijnt volgens paar sites echt SPOT on te zijn en weegt 20lbs minder als vorig jaar en is SHREDDED

Cedric Mcmillan is the new hype en gaat volgens iedereen ZOIEZO zeker zen pro card halen want hij dwarft iedereen on stage met 6.1 @ 260lbs RIPPED
Heeft naart schijnt 30lbs gepakt op 1 jaar droge massa!

Pic van vorig jaar rond de 230lbs
2q3402f.png

Dit jaar op 260lbs
n1ph8n.jpg

rcjwyh.jpg

6qy6mp.jpg

Trey brewer valt weer erg tegen , heeft 0.0 improvements gemaakt sinds de excalibur 3j geleden, lijkt wel alsof die gast uitgeblust is! was ook niet in de eerste callout

5b2us4.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Steve kuclo leek ook grote ogen te gaan werpen maar heeft precies te hard gedieet (zou KETO gedaan en 2.5 uur cardio per dag de laatste weken) ofwel laatste 24h wat mis gedaan maar die staat zo plat als een vijg in zen bovenlijf ! heeft ook de eerste callout niet gehaald en Shawn Ray voorspelt em buiten de Top 8

5vq5uv.jpg

ben benieuwd naar de pics van cedric. Hij zag vorige jaar ook donders goed uit. Qua vorm en proportie is zijn lichaam perfect. Echt zo'n lichaam aka shawn ray en flex wheeler. Gaat zeker goed doen. Trey is history, komt echt niets meer uit die vent. Ik ben de afgelopen jaar nog meer gegroeid dan hem...

yup,iedereen verwachtte veel van hem maar het zal gene vette gaaan worden,kijk dat verschil man ,zitten 2 jaar tussen,hij is juist slechter geworden ipv beter:
2d0jlgj.jpg

28tx4px.jpg

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

het zal cedric wel gaan worden ,die viel me gisteren ook al meteen op in n ander topic

wooohh het lijkt gewoon wel on trey achteruit is gegaan ! hoe is dat in godsnaam mogelijk wtf ???

Ik heb het idee dat Trey zijn lichaam heel slecht tegen z'n diepe cut kan. Steeds ziet hij er bere sterk en groot uit x weeks out en dan op het laatst kakt heel zijn fysiek in.

Cedric Mcmillan @ 260lb is wel erg sick, zeker als amateur :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Cedric is zoals Centopani een goeie future Pro! die gast gaat nog ogen open gooien de komende jaren ALS hij nog vooruitgang weet te te boeken want tegenwoordig weet je het maar nooit!

Lijkt wel alsof ze tegenwoordig ALLES uit de kast halen om hun Pro Card te halen en daarna is het gedaan met gainen!

Je ziet vaak dat jongens als amateur beter zijn als pro.
Van Trey valt me dit tegen. Had er meer van verwacht/gehoopt.

Kuclo en Brewer vallen erg tegen...bij Trey lijkt het idd wel of hij achteruit gaat ipv vooruit! Check die benen...waren op de excalibur paar jaar terug veel groter!

Cedric ziet er super uit...die haalt sowieso zn pro card.

Wat er met Trey Brewer gebeurt doet mij een beetje aan dit denken
index.php?action=dlattach;topic=231340.jpg

index.php?action=dlattach;topic=234090.jpg

Eerst zien ze er groot uit en op de wedstrijd lijkt veel van hun spiermassa verdampt

Dat Trey Brewer nooit iets zal worden dat wisten de meeste al. En als je dit deelnemersveld ziet al helemaal! Trey kan beter gaan powerliften net als vroeger..jammer van Steve Kuclo, aardige gast en een mooi fysiek. Denk dat hij ook veel massa tekort gaat komen in de toekomst. En Steve Mcmillan is gewoon top.

Trey valt tegen ja helaas... raar.. aan zn trainer/begeleiding zal het niet liggen... (Hany Rambod!!) qwa centen ook niet met BSN achter hem

Trey valt tegen ja helaas... raar.. aan zn trainer/begeleiding zal het niet liggen... (Hany Rambod!!) qwa centen ook niet met BSN achter hem

Idd 1 van de beste trainers en sponsors,hij klonk echt zelfzeker op rxmuscle
interview.En is 1 van de grootste vechters imo(dedication,hard trainen,...)
Ik snap het niet meer???

1 ding weet ik zeker dat hij geen verstand heeft van posen,de man heeft een wijde rug,maar toch
voert hij die bdb,front lat spread enz raar wat het gevoel heeft dat die amper lats heeft

Tegenvallertje die Trey:eek:

Voor de rest weer mooie fysieken:)

Wat jammer zeg hij kan beter naar PL overstappen aangezien hij zo sterk is ik denk dat hij daar veel beter tot zijn recht komt.

heeft trey een jaar in somalie gezeten ofwa?

Jezus die trey brewer heeft een accidentje gehad denk ik..
Miss eens zwaar ziek geweest of rotte gear gekregen..

We'll never know

• Like
Waarderingen: Loo
Dave en co, hebben het er ook al over op rxmuscle dat die er een week geleden nog stukken beter bij stond... (Trey uiteraard)

• Topic Starter Topic Starter
Sja sommigen slaan de bal net mis voor de wedstrijd! Shit happens, kijk Steve kuclo 2 jaar geleden maar eens , daar vind je loccerroom pics van hem waar die beter staat als nu... Waar ligt dat aan, stress,gear,dieet,cardio,diuretica, alles kan de oorzaak zijn!

Terug
Naar boven