MuscleMeat

The Nationals 2009

Jammer van Trey, in zijn interviews zag het er roos kleurigere uit.

verdiende winnaar zowiezo, maar kijk trey dan ! hij lijkt hier ook juist n veteraan van 50 jaar oud,wtf man

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
D31_2764.jpg

Die Cedric, wat een revelatie. Echt prachtige fysiek.

Bij BSN hebben ze met Curry wel wat anders dan Brewer

ra ra wieben ik?

halloooooo nederlandse bodybuilders!!!
ra ra wie ben ik?
ik ben geen bodybuilder maar een doodgewone huisvrouw die even op deze forum ging kijken of mijn kleine kikkerlandje ook van mijn man's bestaan afwisten.en ja hoor!!!!niet te geloven!
cedric heeft dus een nederlands vrouw en dat ben ik.
waarschijnlijk komen wij eind maart naar nl.
iemand geinteresserd in een guestpose?betaald?want de euro gaat ons nekken met onze waardeloze dollars.en je zou denken dat we nu knaken hebben,maar helaas nog niet.wij hebben net als iedereen een recessie.

in ieder geval bedankt voor alle positieve reacties.
ik had geen idee dat ie zo bekend was.

later.

---------- Toegevoegd om 07:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:45 ----------

oh sorry,ik wist niet dat hier ook belgen op zaten.
ook halloooo belgische bodybuilders!
het bovenstaande bericht geldt dus ook voor jullie,buurtjes.

is dit zo,heeft hij n nederlandse vrouw?

ra ra wie ben ik?
ik ben geen bodybuilder maar een doodgewone huisvrouw die even op deze forum ging kijken of mijn kleine kikkerlandje ook van mijn man's bestaan afwisten.en ja hoor!!!!niet te geloven!
iemand geinteresserd in een guestpose?betaald?want de euro gaat ons nekken met onze waardeloze dollars.en je zou denken dat we nu knaken hebben,maar helaas nog niet.wij hebben net als iedereen een recessie.

later.

---------- Toegevoegd om 07:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:45 ----------

hebben jullie kinderen samen ? en zoja hoe oud zijn ze

Gefeliciteerd Eva met de overwinning van Cedric!!:thumb:

(Hij heeft idd een nederlands vrouw voor de mensen hier;))

ok dan,dacht dat het mss n kloon was ofzo :D

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

ra ra wie ben ik?

later.

natuurlijk kennen we hem wel,het is dan ook n bodybuildingforum he en niet een korfbalforum :D
En idd ,cedric verdiende winnaar, nice shape !

laat men vraag dan maar was gewoon een testje , dacht namelijk ook dat je een cloontje was ofzo ...

groetjes aan je man hij heeft nu een fanbase in belgie en nederland

Damn die Cedric!!!!
Nice job, echt terechte winnaar, ben benieuwd wat ie gaat doen als pro.

En Trey.....what the **** man.....waar gaat het iedere keer fout?

Sean Allan viel me ook tegen trouwens.

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ---------

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Laatst bewerkt:
sorry mensen,ik snap niet zo goed hoe ik individueel kan antwoorden dus dan maar zo:
ja,hij heeft een nederlandse vrouw.
ik heb hem 5 jaar geleden in irak ontmoet.
wij hebben 2 zoontjes :seven en eli,3 en 1 jaar.
en wat is een "cloontje"? is dat een nieuw woord voor "groupie" of zo?
en voor diegene die mijn naam schreef: huh,hoe weet jij mijn naam?ken ik jou?

sorry mensen,ik snap niet zo goed hoe ik individueel kan antwoorden dus dan maar zo:
ja,hij heeft een nederlandse vrouw.
ik heb hem 5 jaar geleden in irak ontmoet.
wij hebben 2 zoontjes :seven en eli,3 en 1 jaar.
en wat is een "cloontje"? is dat een nieuw woord voor "groupie" of zo?
en voor diegene die mijn naam schreef: huh,hoe weet jij mijn naam?ken ik jou?
Alles is te vinden op internet :P

Weet je wat nu echt leuk zou zijn:D Je man hier laten posten, met wat tips en tricks.
Zijn trainingssT, wat trainingsfoto's, voedingspatronen. Dan word de fanschare hier groter en kan hij ook meer en makkelijker gastoptredens geven. Zijn fysiek speelt boekdelen. Zit gewoon top in elkaar.
Komt ook rustig en verstandig over. Niet arrogant en dergelijke. Gouden toekomst als hij zijn gut mooi strak kan houden.

Ik had persoonlijk nog nooit van Cedric gehoord maar ik moet zeggen dat ik verrast ben , geweldige shape en heel complete fysiek. De meest indrukwekkende nationals winnaar sinds jaren. Met wat extra massa op de juiste plaatsen zou hij het wel eens heel goed kunnen gaan doen in het profcircuit.

Terug
Naar boven