Trey valt tegen ja helaas... raar.. aan zn trainer/begeleiding zal het niet liggen... (Hany Rambod!!) qwa centen ook niet met BSN achter hem
Idd maar als dit zo verder gaat, zal zijn contract bij BSN niet meer lang duren...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trey valt tegen ja helaas... raar.. aan zn trainer/begeleiding zal het niet liggen... (Hany Rambod!!) qwa centen ook niet met BSN achter hem

hebben jullie kinderen samen ? en zoja hoe oud zijn zehalloooooo nederlandse bodybuilders!!!
ra ra wie ben ik?
ik ben geen bodybuilder maar een doodgewone huisvrouw die even op deze forum ging kijken of mijn kleine kikkerlandje ook van mijn man's bestaan afwisten.en ja hoor!!!!niet te geloven!
cedric heeft dus een nederlands vrouw en dat ben ik.
waarschijnlijk komen wij eind maart naar nl.
iemand geinteresserd in een guestpose?betaald?want de euro gaat ons nekken met onze waardeloze dollars.en je zou denken dat we nu knaken hebben,maar helaas nog niet.wij hebben net als iedereen een recessie.
in ieder geval bedankt voor alle positieve reacties.
ik had geen idee dat ie zo bekend was.
later.
---------- Toegevoegd om 07:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:45 ----------
oh sorry,ik wist niet dat hier ook belgen op zaten.
ook halloooo belgische bodybuilders!
het bovenstaande bericht geldt dus ook voor jullie,buurtjes.

halloooooo nederlandse bodybuilders!!!
ra ra wie ben ik?
ik ben geen bodybuilder maar een doodgewone huisvrouw die even op deze forum ging kijken of mijn kleine kikkerlandje ook van mijn man's bestaan afwisten.en ja hoor!!!!niet te geloven!
cedric heeft dus een nederlands vrouw en dat ben ik.
waarschijnlijk komen wij eind maart naar nl.
iemand geinteresserd in een guestpose?betaald?want de euro gaat ons nekken met onze waardeloze dollars.en je zou denken dat we nu knaken hebben,maar helaas nog niet.wij hebben net als iedereen een recessie.
in ieder geval bedankt voor alle positieve reacties.
ik had geen idee dat ie zo bekend was.
later.
---------- Toegevoegd om 07:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:45 ----------
oh sorry,ik wist niet dat hier ook belgen op zaten.
ook halloooo belgische bodybuilders!
het bovenstaande bericht geldt dus ook voor jullie,buurtjes.

Alles is te vinden op internetsorry mensen,ik snap niet zo goed hoe ik individueel kan antwoorden dus dan maar zo:
ja,hij heeft een nederlandse vrouw.
ik heb hem 5 jaar geleden in irak ontmoet.
wij hebben 2 zoontjes :seven en eli,3 en 1 jaar.
en wat is een "cloontje"? is dat een nieuw woord voor "groupie" of zo?
en voor diegene die mijn naam schreef: huh,hoe weet jij mijn naam?ken ik jou?

Je man hier laten posten, met wat tips en tricks.