XXL Nutrition

'The new guy'

Stickers

Novice
Waardering
0
Goedenavond,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen!
Ik ben een leek op gebied van bodybuilding, en ben hier voor de gezelligheid en natuurlijk voor de richtlijnen/advies.

Ik ben Michael, ben ~1.90 17 jaar weeg tussen de 80-83 kilo (laatst gemeten bf was 19% zo een jaar geleden :S)

Een voedingsschema heb ik niet echt, mijn ontbijt sla ik 9/10 keer over, word namelijk wakker na de lunch als ik niet moet werken. Mijn lunch eet ik wel, meestal 2-4 boterhammen met kaas, en mijn avondeten (~18:00) bestaat uit vlees, aardappelen & groente. 's Avonds (na 20:30) eet ik meestal iets van een snack, zoals popcorn, tosti's of vis.
Gedurende de dag drink ik alleen maar siroop, met misschien 1 keer per dag een glas Ice Tea.

Veel mensen zeggen dat ik van 'nature' al brede schouders heb en ik weet niet of dit veel effect heeft qua training (bv bovenkant meer trainen zodat het te breed word of id), vandaar de bijgevoegde foto's:

Zie Fotoalbum
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het liefst wil ik wat breder worden en er gewoon fitter/gezonder/sterker uitzien, maar dat is voor later. Mijn vraag is dus, of jullie een simpel voedingsschema kunnen samenstellen, en een trainingsschema.
Ik heb de tijd om minimaal 3 keer per week te trainen, minimaal een uur/anderhalf uur.

Naast de training waar ik van plan ben om mee te beginnen, doe ik aan Pencak Silat (Indonesische zelfverdedigings sport) wat bestaat uit 2 keer per week (zondag, donderdag) training van 2 uur waarvan 1 uur conditie.
Ook fiets ik ongeveer zo'n 30 min per dag, daarnaast loop of fiets ik altijd waar ik maar naartoe ga.

Ps: Ja, foto's zijn schaamteloos gemaakt in mijn badkamer :(
Als het nodig is kan ik morgen wel betere foto's posten, mijn camera vond ineens dat de batterijen leeg waren.

Hoi jonge , kan de fotos niet zien !

stop eens met hele dag siroop te drinken :roflol:

sorry maar dit heeft niks met bodybuilding te maken mi